«Київстар» частково відновив послуги фіксованого зв’язку
Як передає Укрінформ, про це йдеться у дописі компанії в соцмережі Х.
"Зараз спеціалісти компанії працюють над відновленням інших послуг і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року. Відновлення сервісів може відбуватись поступово, про що ми повідомлятимемо додатково", - зазначили у Київстарі.
У компанії висловили подяку правоохоронним органам та державним службам за миттєву реакцію і професійну допомогу в вирішенні цієї безпрецедентної ситуації.
В Київстарі запевнили, що після стабілізації роботи мережі усі абоненти і корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, обов`язково отримають компенсації.
"Вся команда Київстар висловлює вдячність абонентам, колегам по телеком ринку, корпоративним клієнтам за розуміння і підтримку", - наголосили в компанії.
Як повідомляв Укрінформ, вранці 12 грудня користувачі масово заявили про масштабний збій у роботі оператора зв'язку "Київстар". Відсутній мобільний зв'язок та інтернет. Також неможливо увійти у мобільний застосунок. Сайт компанії не працює.
У компанії заявили, що мережа зв’язку Київстар стала мішенню потужної хакерської атаки, і запевнили, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. Фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки.