Жінок у медіа працює більше, ніж чоловіків
Про це під час презентації дослідження в Укрінформі розповіла аналітикиня дослідження та членкиня ГО «Жінки в медіа» Зоя Красовська.
За її словами, у межах дослідження було опитано 4820 працівників та працівниць у 206 компаніях. Красовська уточнила, що серед них більшість становлять жінки – 53%. Згідно з опитуванням, журналістами працюють 77% жінок і 23% чоловіків. Водночас у керівництві медіа 52% жінок і 48% чоловіків.
Щодо професійного розподілу посади журналістів, ведучих, маркетологів, продакшену та піару переважно займають жінки, а чоловіки переважно працюють у ролі технічного персоналу та програмної служби.
Співробітників, які проходять навчання та підвищення кваліфікації жіночої статі – 59%, а чоловіків – 41%.
Окрім питань професіонального розподілу, дослідження також демонструє умови праці, забезпечення дозвілля, балансування між роботою і працею опитаних тощо. У цьому контексті Красовська зазначила, що соціальне забезпечення, декретні відпустки надаються переважно жінкам, ніж чоловікам.
Як повідомлялося, за даними останнього дослідження ГО «Жінки в медіа», жінки складають значну частину (41%) в керівних органах редакцій українських медіа, серед власників (38%) багато чоловіків.