Міносвіти спільно з МКІП створюють умови для інтеграції медіаграмотності в освітній процес

Міносвіти спільно з МКІП створюють умови для інтеграції медіаграмотності в освітній процес

Укрінформ
Міністерство освіти і науки спільно з Міністерством культури та інформаційної політики та IREX створюють умови для інтеграції медіаграмотності в освітній процес.

Про це повідомила директорка Департаменту інформаційної політики та інформаційної безпеки МКІП Ганна Красноступ в інтерв'ю MediaSapiens, передає Укрінформ.

"Колеги з Міністерства освіти й науки України спільно з нами (МКІП), IREX створюють умови для інтеграції медіаграмотності в освітній процес. При цьому використання комп’ютерних ігор, зокрема Minecraft, в освітньому процесі може принести численні позитивні результати, такі як залучення учнів до навчання, розвиток технічних і творчих навичок, що може мати позитивний вплив на їхню здатність розв’язувати завдання в реальному житті", - сказала Красноступ. 

Вона зазначила, що сучасна освіта стає все більше орієнтованою на розвиток мультиграмотності, оскільки вона визнає, що люди повинні бути здатні до розуміння та використання різних видів знань і навичок для успішної адаптації в суспільстві.

За словами директорки Департаменту, загальною тенденцією є зростання значення грамотності у всіх її аспектах у світі, що стає все більш цифровим і глобалізованим. Красноступ додала, що медіаграмотність у цих напрямках дозволяє ефективніше використовувати можливості, які пропонує сучасний інформаційний вік.

Зокрема, за її словами, великим викликом є дипфейки.

Читайте також: Медіаграмотність: Шведський досвід та українські реалії

"Сьогодні великим викликом у протидії дезінформації не лише для України є дипфейки. Ідеться про створення фейків за допомогою синтезу зображення чи голосу. Це інформаційна зброя, яка здатна впливати на суспільну свідомість шляхом створення іншої інформаційної реальності", - сказала Красноступ.

Вона додала, що саме тому розвиток медіаграмотності визначено однією зі стратегічних цілей Стратегії інформаційної безпеки.

На її переконання, слід більше уваги приділяти роботі зі штучним інтелектом, який дуже швидко розвивається.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство освіти і науки розробило посібник для вчителів "Як говорити про російсько-українську війну у школі?".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-