Агенція Міноборони почала купувати продукти для ЗСУ за новим каталогом
Процедури вже розміщені на Prozorro, повідомляє Укрінформ з посиланням на ДОТ.
Закупівлі відбуватимуться комплектами за оновленим каталогом продуктів харчування. Як і раніше, окремо будуть закуповувати воду та хліб.
Крім цього, у закупівельній стратегії передбачено декілька змін, спрямованих на забезпечення безперервності постачання та сприяння покращенню харчування військових, серед них:
Протидія демпінгу: раніше під час аукціону гранична ціна могла бути знижена на 50-70%. Зараз цей показник - 40%, що забезпечить чесну конкуренцію та підвищить значимість нецінових критеріїв: своєчасності постачання продукції, високої якості, належних обсягів.
Регіональна стратегія: процедури закупівлі харчів відтепер поділені на три категорії за обсягами (великі, середні та малі) та лоти. У межах кожної процедури є обмеження щодо кількості лотів “в одні руки”, аби забезпечити надійність постачання та залучити спроможних постачальників.
Перевірка постачальників: перед замовленням продукції в постачальника ДОТ буде проводити його аудит, аби дізнатися про готовність виконати замовлення. Фахівці перевірятимуть склади, транспорт, наявність кваліфікованого персоналу.
Цифровізація процесів: уже зараз подача заявок здійснюється через інформаційну систему. Наступний етап — зробити всі кроки швидкими, зручними й доступними для кожного учасника процесу забезпечення харчування.
Як повідомлялось, Державний оператор тилу закупив військові зимові берці “талан” товариства “Таланлегпром” на 5% дешевше, ніж під час всіх попередніх закупівель даного товару для Збройних сил України.
Фото: mil.gov.ua