20% штрафу за неякісний товар: Держоператор тилу змінив умови контракту з постачальниками для ЗСУ
Як передає Укрінформ, про це у Фейсбуці повідомила директорка з управління портфелем проєктів Державного оператора тилу Вікторія Виноградова.
За її словами, учора зустрілися з ринком і презентували зміни та нововведення в державному контракті.
Відтепер пеня за порушення строку поставки зменшилася до 0.2%.
“Перші постачальники ДОТ пам’ятають її в розмірі 0.5%, тож це відповідь на запит ринку”, - зауважила Виноградова.
Також вона зазначила, що замовник зможе односторонньо відмовитися від прийняття товару після прострочення термінів постачання будь-коли, на противагу тому, що раніше був прописаний термін — після 30 днів.
Також у контракті з’явився пункт про застосування штрафів у розмірі 20% у разі поставки неякісного товару поза межами строку поставки.
“Ми додали орієнтовний календарний план оплати товару за договором, а також з’явився графік виробничого процесу. Постачальники мають визначати кількість днів для всіх етапів виробництва окремого товару задля контролю і прийняття рішень по нівелюванню ризиків”, - зауважила директорка.
У ДОТ вже планують розширені консультації з бізнесами, щоб кожен підрозділ “провів” компанію шляхом постачальника.
“Важливою метою на 2025 рік залишаються довгострокові контракти. Це вже давно запит ринку, на який ми дамо відповідь”, - наголосила Виноградова.
Як повідомляв Укрінформ, Державний оператор тилу презентував сайт "Партнер МОУ", завдяки якому інформація про отримання спеціального сертифікату якості від Міністерства оборони буде знаходитись в одному місці та у вільному доступі.
Фото: ОГП / Вікторія Виноградова / Фейсбук