За пів року на «Єдину ветеранську лінію» надійшло понад 126 тисяч дзвінків

За пів року на «Єдину ветеранську лінію» надійшло понад 126 тисяч дзвінків

Укрінформ
За час роботи "Єдиної ветеранської лінії" до операторів надійшло 126 тисяч дзвінків, з яких опрацювати вдалося лише 13 тисяч.

Про це в.о. міністра у справах ветеранів України Олександр Порхун повідомив на VII щорічному Міжнародному ветеранському форумі "Україна. Ветерани. Єдність", передає кореспондент Укрінформу

«Ми запустили в цьому році разом з Червоним Хрестом України єдину ветеранську лінію, яка працює вже з березня. Але ми розуміємо, що кількість тих операторів, які зараз працюють, їх дев’ять, не справляється з тими обсягами дзвінків, що надходять. За пів року надійшло понад 126 тисяч дзвінків, але ми змогли опрацювати лише 13 тисяч. Тому міністерство працює над збільшенням кількості операторів», - сказав Порхун.

Він зазначив, що операторами мають бути ветерани та ветеранки, члени родин загиблих захисників та захисниць України для їх працевлаштування, а також для надання консультацій за принципом рівний - рівному.

Читайте також: Зеленський презентував засади ветеранської політики і доручив затвердити Національну стратегію

Крім того, за його словами, необхідно створювати ветеранські хаби, як точку входу в громадах, де ветерани зможуть отримати всі послуги, які гарантує держава.

Порхун наголосив, що формування ветеранської політики не може бути без створення інфраструктури ветеранської політики.

Як повідомлялося, у березні Міністерство у справах ветеранів спільно з Червоним Хрестом України запустили "Єдину ветеранську лінію".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-