Укрзалізниця адаптувала застосунок для людей із порушеннями зору

Укрзалізниця адаптувала застосунок для людей із порушеннями зору

Укрінформ
АТ "Укрзалізниця" у партнерстві із платіжною системою Mastercard адаптувала свій застосунок для людей з порушеннями зору.

Як передає Укрінформ, про це повідомила "Укрзалізниця".

"Відтепер з усіма елементами інтерфейсу застосунку можна взаємодіяти за допомогою голосового керування та озвучення VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Для цього всі кнопки, перемикачі, текстові поля та інші інтерактивні елементи були доповнені текстовими мітками, що описують їхні функції", - йдеться у повідомленні.

Зокрема, у застосунку було додано озвучення функцій у процесі оплати: озвучення купленого квитка та інформації про поїзд, на який купили квиток, суми оплати та кількості отриманих "обіймашок".

Крім базової інформації, також впроваджено озвучення динамічної інформації, наприклад, описи блоків, повідомлення про неправильне введення даних тощо. Елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета.

Читайте також: Укрзалізниця впровадила жестову мову у швидкісних поїздах та вокзалах Києва та Львова

Додатково було збільшено клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними. Також у цьому оновленні реалізована темна тема застосунку – один із найпопулярніших запитів від пасажирів.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" радить пасажирам планувати подорожі заздалегідь і користуватися її застосунком, де можна оформити моніторинг квитків з автовикупом.

Фото: Ліля Гончарук/Суспільне

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-