
Жоден рейс Укрзалізниці не скасували через кібератаку - голова правління компанії
Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський у телеефірі, передає Укрінформ.
«Їдуть усі поїзди. Як би ворожа масивна кібератака не намагалась нас зупинити, на сьогодні жоден рейс не скасовано. Всі формати залізничники відпрацьовують вручну. Тому пасажирські та вантажні поїзди рухаються без збоїв», - наголосив Перцовський.
Водночас він зауважив, що поки онлайн-сервіси з продажів Укрзалізниці лишаються недоступними, «тому ми посилили максимально наші каси по усій країні; наприклад, на вокзалі у Києві зараз працює 18 пасажирських кас, що вдвічі більше, ніж зазвичай».
За його словами, у пікові години навантаження клієнти Укрзалізниці чекають максимум 10-15 хвилин, щоб придбати квиток. Проте вдень черги до кас не спостерігались.
«Ми зробили доступними на сьогодні продажі у касах квитків на міжнародні рейси. Зазвичай їх можна придбати через онлайн застосунок або ж через «Дію», але сьогодні їх так само можна купити на касах вокзалів», - зазначив керівник.
Він також зауважив, що наразі працюють «янголи вокзалу» - працівники у помаранчевому одязі, які допомагають громадянам із дітьми, особам з інвалідністю та військовим вирішити питання з квитками.
«Відпрацьований механізм, де поїзна бригада може оформити квитки безпосередньо на місці, якщо особи не встигають придбати квиток у касі. Робимо це, щоб могли поїхати усі, кому це необхідно», - зазначив Перцовський.
Водночас він нагадав, що квитки у касах можна купити на рейси, які вирушають сьогодні - завтра. Це зроблено для того, щоб уникнути скупчення та черг.
«Очікуємо, що найближчим часом ми відновимо роботу онлайн-сервісів. Проте чітку дату не берусь говорити», - зауважив голова правління Укрзалізниці.
Як повідомлялося, онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем триває. Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.