У Житомирі обрали гастрономічний бренд міста
Укрінформ
Учасники святкового заходу "Житомир туристичний" визначили кулінарну візитівку обласного центру – суп-гуляш по-житомирськи.
Про це інформує управління культури Житомирської міської ради.
"В рамках святкування Всесвітнього дня туризму 30 вересня житомиряни вибрали свій гастробренд. Ним став суп-гуляш по-житомирськи. За нього проголосували більшість гостей заходу, які обирали найкращу серед різних страв. Конкурентами супу-гуляшу були млинці, рулет, профітролі, печеня по-поліськи й сирники", - йдеться в публікації.
Стравами пригощали студенти Житомирського торгівельно-економічного коледжу.
Під час свята також відбулися гастрономічний батл кухарів та шоу барменів. Гостей розважали конкурсами, квестами, вікторинами, екскурсіями містом, ярмарком майстрів, презентаціями "Житомир туристичний" та оригінальними фотозонами.