У Житомирі обрали гастрономічний бренд міста

У Житомирі обрали гастрономічний бренд міста

Укрінформ
Учасники святкового заходу "Житомир туристичний" визначили кулінарну візитівку обласного центру – суп-гуляш по-житомирськи.

Про це інформує управління культури  Житомирської міської ради. 

"В рамках святкування Всесвітнього дня туризму 30 вересня житомиряни вибрали свій гастробренд. Ним став суп-гуляш по-житомирськи. За нього проголосували більшість гостей заходу, які обирали найкращу серед різних страв. Конкурентами супу-гуляшу були млинці, рулет, профітролі, печеня по-поліськи й сирники", - йдеться в публікації.

Читайте також: На Житомирщині популяризують зелені тунелі

Стравами пригощали студенти Житомирського торгівельно-економічного коледжу.

Під час свята також відбулися гастрономічний батл кухарів та шоу барменів. Гостей розважали конкурсами, квестами, вікторинами, екскурсіями містом, ярмарком майстрів, презентаціями "Житомир туристичний" та оригінальними фотозонами.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-