Серіал "Чорнобиль" збільшив потік туристів до зони відчуження
За словами директора туристичного агентства SoloEast Сергія Іванчука, у травні кількість відвідувачів Чорнобиля зросла на 30%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року. Замовлення на червень, липень і серпень зросли приблизно на 40% після виходу серіалу, повідомляє Reuters.
"Учасники екскурсій сідають на автобуси в центрі Києва і проїжджають 120 км до району, де вони можуть побачити пам'ятники жертвам і покинуті села, а також пообідати в єдиному ресторані в Чорнобилі. Потім їх доставляють на реактор №4, який із 2017 року вкритий величезним металевим куполом заввишки 105 метрів. День закінчується прогулянкою Прип'яттю", - пише видання.
Англомовні тури зазвичай коштують близько 100 доларів за людину.
Як повідомляв Укрінформ, за три роки кількість відвідувачів зони відчуження навколо Чорнобильської АЕС зросла майже вдесятеро - з 8 тисяч осіб в 2015-му до 70 тисяч осіб у 2018-му.