Колишній охоронець Трампа свідчитиме в Конгресі
Про це повідомляє CNN із посиланням на поінформовані джерела, дотичні до розслідування.
«Кіт Шиллер, який досить довго був радником Трампа і залишив посаду керівника офісу президента лише у вересні, наступного вівторка має з'явитися перед Комітетом з питань розвідки Палати представників», - йдеться у повідомленні.
Шиллер, колишній нью-йоркський поліцейський, служив Трампові майже двадцять років. Він працював у службі охорони майбутнього глави Білого дому, у тому числі і під час передвиборчої кампанії. Після перемоги Дональда Трампа, Шиллер отримав посаду керівника офісу президента, який відповідає за порядок денний глави держави, організацію усіх його зустрічей, виступів та інших подій.
У списку свідків, яких планують вислухати в Конгресі протягом двох тижнів - високопосадовці діючої команди Білого дому та представники адміністрації Барака Обами, головні організатори передвиборчої кампанії Трампа. Очікують також, що перед американськими законодавцями з'явиться один із восьми присутніх на зустрічі Дональда Трампа-молодшого із російським адвокатом, яка відбулася у Трамп-тауері у червні 2016- го року.
Двоє свідків у цій резонансній справі зустрінуться із комітетом сьогодні, слухання, швидше за все, будуть закритими. Один із них - консультант Білого дому з питань енергетики Картер Пейдж. Під час президентської кампанії він був радником з питань зовнішньої політики у штабі Дональда Трампа.
Щоправда, кілька тижнів тому Картер Пейдж уже відмовився давати свідчення перед Сенатом. Таке його рішення було неочікуваним, оскільки раніше на допиті у ФБР він розповів про зв'язки виборчої кампанії Трампа з особами в Росії і про свою зустріч з тодішнім послом РФ у США.
Як повідомлялося раніше, в рамках масштабного розслідування фактів втручання Москви у вибори 2016 року, вивчається вплив на електорат політичної реклами, проплаченої Кремлем. За попередніми оцінками, пости у соціальних мережах, спрямовані на розпалювання міжрелігійних протистоянь, антисемітських настроїв та поширення неправдивої інформації проти учасників перегонів, могли охопити аудиторію в 126 млн американців.