Стало відомо, скільки РФ витратила на рекламу Brexit
Про це заявили у компанії Facebook, передає Reuters.
Як відомо, британський парламентський комітет звернувся до компанії Facebook із запитом щодо інформації про діяльність пов’язаних з РФ проплачених облікових записів.
Facebook вже направив свої висновки комісії, яка вивчає, яким чином агітація у соцмережах впливає на політику у Британії. У компанії заявили, що досліджували наявність профілів або сторінок, пов'язаних із прокремлівською організацією "Internet Research Agency" (IRA), які б проплачували рекламу у період референдуму.
Як відомо, IRA - російська організація, в якій, на думку дослідників, працюють сотні людей для просування прокремлівського контенту в соціальних медіа.
"Ми визначили, що ці облікові записи, пов'язані з IRA, витратили невелику суму грошей (0,97 долара США) на рекламні оголошення для британської аудиторії за цей час", - заявили у компанії.
Повідомляється, що ця сума була витрачена на три реклами, кожна з яких також була направлена на американську аудиторію та стосується питань міграції, а не референдуму про вихід з ЄС.