Британські інтернет-магазини "зливали" дані про клієнтів
Про це повідомляє The Sunday Times.
На сайтах магазинів Debenhams, Mothercare, Marks & Spencer, Boots, House of Fraser, Amazon і Tesco були розміщені від 13 до 65 засобів для відстеження дій покупців. З допомогою цих засобів можна дізнатися IP-адреси клієнтів, дані про їх місцезнаходження, пристрої та браузера, якими вони користуються.
«Система онлайн-реклами побудована на гарантії, що інформація, яку відслідковують, аналізують, продають і купують інтернет-магазини — анонімна»,— прокоментував ситуацію британський активіст організації по захисту особистої інформації Privacy International Фредерік Калтенер.
Особи, яким інтернет-магазини передавали відомості про клієнтів, на думку Калтенера, могли використовувати дані для реклами.
За даними видання, одна з компаній-покупців інформації створювала відео, на яких повністю відтворюються дії клієнтів на сайтах інтернет-магазинів.