Boeing визнав ще одну проблему з літаками 737 MAX 8
Про це повідомляє The Independent з посиланням на The Washington Post.
Видання зазначає, що огляд Boeing виявив "додаткову проблему програмного забезпечення". Компанія назвала проблему "відносно незначною".
Також президент компанії Boeing Кевін Макалістер визнав, що збій в системі поліпшення характеристики маневровості MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System) мав місце на борту обох Boeing 737 МАКС, які потрапили в катастрофу.
"Всі подробиці події будуть наведені державними органами в доповідях за підсумками розслідувань, однак, після публікації попередньої доповіді з розслідування катастрофи рейса 302 авіакомпанії Ethiopian Airlines очевидно, що на обох літаках система поліпшення характеристики маневровості, відома під назвою MCAS, увімкнулася в результаті помилкової інформації про кут атаки", - зазначив глава Boeing.
Він додав, що експерти компанії взаємодіють з Федеральним авіаційним управлінням США і з авіакомпаніями-клієнтами для того, щоб завершити розробку і завантажити вдосконалене програмне забезпечення, яке виключить повторення трагедій, подібних катастроф рейсу 610 авіакомпанії Lion Air і рейсу 302 авіакомпанії Ethiopian Airlines.
Завершення робіт і сертифікація цього програмного забезпечення, за його словами, буде здійснене "в найближчі тижні".
Раніше цього місяця агентство Федерального управління цивільної авіації США заявило, що виявлено подібність між аварією ефіопських авіаліній і аварією Lion Air в Індонезії шість місяців тому — в обох випадках катастрофа сталася з Boeing 737 Max.
Як повідомлялося, Рейс 302 Ethiopian Airlines розбився вранці 10 березня після вильоту з Аддіс-Абеби (Ефіопія) на шляху до Найробі (Кенія), в результаті чого загинули всі 157 осіб на борту.
Рейс Lion Air 610 зазнав аварії в морі Ява в Індонезії 29 жовтня після зльоту з Джакарти. Всі 189 осіб на борту загинули.