Корейська авіакомпанія перестала продавати місця біля аварійних дверей після інциденту

Корейська авіакомпанія перестала продавати місця біля аварійних дверей після інциденту

Укрінформ
Asiana Airlines Inc., другий за величиною авіаперевізник Південної Кореї, заявив, що припинив продаж квитків на деякі місця біля аварійних дверей у літаках A321-200 після недавнього інциденту, коли пасажир відxчинив двері тієї ж моделі літака перед посадкою.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Yonhap.

У компанії заявили, що починаючи з неділі, 28 травня, Asiana Airlines припинила продаж квитків на місце 26A в 11 літаках типу A321-200, які можуть перевозити 174 пасажири, а також квитки на місце 31A в трьох літаках A321-200, які можуть вмістити 195 пасажирів.

Крім цього, місця біля аварійних дверей на літаках A321-200 будуть виключені з бронювання, навіть якщо всі місця в літаках повністю заброньовані.

Тим часом усі місця біля аварійних дверей в інших пасажирських літаках, які експлуатує Asiana, доступні для бронювання.

У Міністерстві транспорту Південної Кореї заявили, що прийняття такого заходу залежить від власних рішень авіакомпаній і не ґрунтується на правилах авіаційного регулятора.

Зазначається, що суд також дозволив арештувати чоловіка, який відкрив аварійні двері безпосередньо перед посадкою літака Asiana Airlines, що призвело до травмування людей.

Читайте також: У Швейцарії розбився туристичний літак – є загиблі

Як повідомляв Укрінформ, у Південній Кореї пасажир Airbus A321 авіакомпанії Asiana Airlines просто під час польоту відчинив аварійні двері літака, внаслідок чого постраждало 12 осіб.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-