Росавіація просить компанії не пускати деякі літаки за кордон через ризик арешту
Як передає Укрінформ, це підтвердило джерело Інтерфаксу в авіагалузі.
«Рішення ухвалене через ризик арешту літаків іноземних дочірніх компаній ГТЛК, які проходять процедуру банкрутства», - сказало джерело.
За його словами, рекомендація діє з 29 вересня та до особливого рішення Росавіації. Винятки зроблені для рейсів до Білорусі та Туреччини.
Які авіакомпанії отримали таку рекомендацію, до кінця незрозуміло. Літаки, що належать групі ГТЛК, є в парках "Аэрофлоту", "России", S7 та "Ямала". Загалом у Росії експлуатується 37 літаків, що належать ГТЛК та її дочірнім структурам.
Для прикладу, у S7 дійсно очікують дозволу російської влади на виконання деяких міжнародних рейсів, а поки вильоти відкладаються. До 00:00 30 вересня за московським часом перенесені вильоти раніше затриманих рейсів S7 з Іркутська до Бангкока, з Новосибірська до Дубаї та з Москви до Ургенча.
У міністерстві транспорту РФ, за даними російських медіа, 29 вересня о 16:00 має розпочатися нарада, на якій обговорюватимуться ризики, що виникли.
Як повідомлялося, Євросоюз і США після початку повномасштабного вторгнення військ РФ в Україну закрили небо для російських авіакомпаній. Євросоюз заборонив постачання до Росії цивільних літаків та запчастин, а також їх техобслуговування та страхування. Лізингодавців зобов'язали розірвати чинні контракти з авіакомпаніями та домогтися повернення лізингових літаків. Російська влада не стала добровільно повертати ці літаки.
Росавіація у березні 2022 року вже рекомендувала російським авіакомпаніям призупинити усі вантажні та пасажирські рейси за кордон на тлі масових арештів літаків. Але тоді це стосувалося літаків, зареєстрованих у реєстрах інших країн за договорами лізингу.