Від штучного інтелекту до «Барбі»: 10 гарячих тем, які обговорювались на Тижні Реклами у Нью Йорку
Рекламна індустрія ніколи не спиняється. І найбільше світове зібрання маркетологів, аналітиків, кріейторів та інших спеціалістів галузі на Тиждень Реклами у Нью-Йорку завжди є місцем, де ця незупинна динаміка виявляється в усій своїй красі. Advertising Week – це щорічний захід, де найяскравіші розуми та творчі розробники з усього світу збираються, щоб обговорювати, вивчати та вдосконалювати сучасні тенденції в рекламі. У 2023 році Advertising Week NY стала захопливою та інноваційною подією, яка змінює правила гри у галузі маркетингу та реклами. Отже, потрібно представити 10 тем, які гаряче обговорювались на Тижні Реклами.
► Прискорений розвиток технологій AI та його максимальне запровадження індустрією разом з увагою до відповідального використання були темою номер один у всі дні й у майже у всіх дискусіях. Штучний інтелект для перекладу на різні мови та для максимальної персоніфікації контенту, для генерації відео, статичних зображень та текстів, для аналізу аудиторії та прогнозування продажів – це не повний список тих процесів, де ринок змінюється зі страшенною швидкістю. Іноді після сесій здається, що людський мозок може не встигнути за логікою прогресу та неминучими змінами. Але це вже реальність сучасного бізнесу, маркетингу та реклами. І по-старому вже не буде. Такий може бути висновок.
► Жіноче лідерство у бізнесі та професійному зростанні, індустрії маркетингу та реклами – це друга тема значної більшості дискусій. Наприкінці першого дня заходу були вручені премії “Future is Female”. Цю назву можна було б перекласти як «Майбутнє є жіночим». І така фраза говорить сама за себе, відображаючи другий найбільший тренд індустрії, й наголошуючи на активній лідерській позиції колишньої слабкої статі. Приємно, що першою серед переможниць була відзначена українка Юлія Петрик за професійні маркетингові успіхи та допомогу Україні у воєнний час. Щирі вітання Юлії за престижну нагороду, яка проводилась під маркою та за підтримки лідера голлівудської кіноіндустрії компанії Warner Brothers.
► У продовження жіночої теми, але на контрасті у рожевих кольорах проходила тема “Барбі”, нещодавнього кінематографічного шедевру компанії Mattel та Warner Brothers. Привітання «Привіт, Барбі!» лунали не тільки на сесії за участю Виконавчої віце-президентки та головного маркетинг керівника Mattel Лізи МакНайт, та на панельній дискусії за участю виконавчої директорки з питань глобального маркетингу Warner Brothers Дани Нассбаум, але й у кулуарах між учасницями форуму.
► Зростання Креативної Економіки, лідерами якої є Youtube та TikTok – це тренд, який поступово зменшує монопольне становище телебачення та традиційної кіноіндустрії. Відбувається взаємне проникнення ТВ й кіноіндустрії у соціальні мережі, й у зворотному напрямку. Всі експерти сходяться на думці, що Креативна Економіка буде тільки зростати, стаючи значною частиною життя сучасної людини. Разом з тим менше уваги приділялось Web3, а також AR та VR, що може бути як тимчасовим затишшям у цій сфері до нових технологічних проривів, так і певною тенденцією. Час покаже.
► Зростаюча тенденція щодо інтернаціоналізації контенту, переклад на все більшу кількість мов, розвиток впливових і популярних неангломовних проєктів та максимальна національна й культурна персоніфікація – також важливі тренди. Новітні технології, що базуються на штучному інтелекті дають можливість перекладати швидко, бюджетно та з максимальною точністю. Поступово зникає закон, що перекласти відео можна на різні мови тільки володіючи значними бюджетами.
► Прискорена діджиталізація галузі – ще один тренд. Значна частина сесій відбулася за активної участі топ керівників Google, Microsoft, AWS, та інших технологічних компаній. Перехід у хмарні технології, прискорене використання програмування маркетингових компаній, робота з великими даними, й знову ж таки штучний інтелект – це теми виступів технологічних гігантів.
► Маркетологи вже знають про своїх клієнтів усе. Вони обізнані про те, коли, як і навіщо споживачі товарів, робіт та послуг приймають рішення про купівлю. Тепер залишається максимально використати ці знання й зробити контент унікальним й максимально точно до потреб, запитів, настрою та устремлінь клієнта. Персоніфікація – нове правило гарного тону та ключ до успіху маркетингової компанії.
► Ажіотаж викликала поява ікони стилю Періс Хілтон, яка не тільки говорила про секрети успіху в PR, а й презентувала свою маркетингову компанію нової генерації “11:11 Media”.
► Спорт, лайфстайл, та захоплення споживачів – водночас і великий бізнес, й обʼєкт для вивчення, й шлях до серця клієнта. Тому увага до сесій за участю керівників футболу, баскетболу, американського футболу та організаторів майбутньої Олімпіади у Парижі – це ще одна тема багатьох дискусій.
► Традиційно в центрі уваги останніх років – розвиток талантів чорного населення Америки й афроамериканців. Увага до розкриття цього потенціалу та недопущення формування відокремлених частин соціуму зі значними соціальними проблемами – ціль моральної та матеріальної підтримки таких проєктів. Окремий трек проходив під егідою Group Black, інклюзивної, орієнтованої на соціальну місію медіа-компанії.
Тиждень закінчується, але він дасть імпульс для розвитку галузі на найближчий період, стане зрізом тенденцій галузі, з якими тепер ознайомлені й наші читачі.
Денис Красніков
* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
реклама