Як триває розслідування пошкодження газопроводу «Balticconnector»
Бурхливі події на Близькому Сході та Північному Кавказі затіняють багато чого іншого. Зокрема, й те, як триває розслідування пошкодження газопроводу «Balticconnector», що трапилося 7 жовтня в штормовому морі. А там з’являється дедалі більше цікавого. Звісно, китайський слід, який тепер є основним.
Як пишуть скандинавські ЗМІ, судноплавні дані показують, що Newnew Polar Bear 3 жовтня зайшов у порт Калінінграда, а потім 6 жовтня прибув на сусідню військово-морську базу «Балтійськ». Згодом судно відпливло до Санкт-Петербурга, куди воно прибуло 8 жовтня. Нагадаю, що газопровід було пошкоджено в ніч з 7-го на 8-ме.
Захід контейнеровоза в Балтійськ, де, окрім вантажного району, розташована військово-морська база Балтфлоту, його 33-й судноремонтний завод, зумовлює питання. Чи було пошкодження трубопроводу навмисним, ненавмисним чи спричиненим «поганим мореплаванням» – це предмет наступного етапу розслідування, як заявляють представники фінського слідства. Що, окрім вивантаження частини контейнерів, робило судно в Балтійську?
Більше ж подробиць про китайський слід як прикриття російської спецоперації містить аналіз «Пошкодження Balticconnector: китайське маскування російського сліду», опублікований цього дня на ютуб-каналі «Гравітація».
Михайло Гончар
FB
реклама