У ЄС почали розслідування щодо Facebook та Instagram через недостатню протидію фейкам перед виборами
Як передає Укрінформ, про це йдеться у пресрелізі Єврокомісії.
«Ми розпочинаємо офіційне провадження проти Meta, оскільки підозрюємо її в порушенні зобов’язань Акту із цифрових послуг щодо оманливої реклами та політичного контенту, а також щодо ненадання дослідникам, журналістам та учасникам виборчого процесу інструментів моніторингу в реальному часі та ефективних механізмів для виявлення незаконного контенту», – заявив єврокомісар з питань внутрішньої торгівлі Тьєррі Бретон.
У пресрелізі зазначається, що порушення, у яких підозрюють Meta, включають політику та практику щодо оманливої реклами та політичного контенту у сервісах компанії.
Окрім цього, вони стосуються відсутності ефективного моніторингу виборчого контенту у режимі реального часу напередодні виборів до Європарламенту у червні на тлі того, як у Meta анонсували припинення дії CrowdTangle – інструменту загальнодоступної статистики, який дозволяє стежити, аналізувати та звітувати про те, що відбувається із публічним контентом у соцмережах.
Єврокомісія також підозрює, що механізм позначення незаконного вмісту у сервісах Meta, а також механізми відшкодування збитку користувачам і внутрішні механізми подачі скарг не відповідають Акту із цифрових послуг (DSA). Там додали, що у компанії існують недоліки у наданні дослідникам доступу до загальнодоступних даних.
Як повідомляв Укрінформ, у вересні минулого року Єврокомісія оприлюднила дослідження про те, що платформа Х (колишній Twitter) Ілона Маска сприяла поширенню російської пропаганди про війну Росії проти України.