Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту

Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту

Укрінформ
Японська корпорація Hitachi спільно з американським виробником чипів Nvidia розробила службу з обслуговування залізничних потягів із використанням технології штучного інтелекту, яка дозволяє істотно підвищити ефективність виявлення й усунення несправностей.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Kyodo.

Технологічне рішення отримало назву HMAX і використовує вдосконалені графічні процесори Nvidia для миттєвого аналізу зображень та інших даних, отриманих із камер та встановлених у потязі датчиків, таких як нагрівання, вібрація тощо, які збираються під час його руху.

Це дозволяє частіше отримувати дані про стан потягів порівняно з методами, що застосовуються при традиційному технічному обслуговуванні, і проводити своєчасну заміну деталей для підвищення безпеки пасажирів, зокрема, на високошвидкісних залізницях.

Штучний інтелект аналізує отримані дані, виявляє відхилення від норми і встановлює найкращий час для заміни відповідних деталей.

Це перше комерційне застосування рішень Hitachi із використання ШІ в обслуговуванні потягів і залізниць, якого компанії вдалося досягнути в партнерстві з Nvidia.

Читайте також: Uber і британський ШІ-стартап Wayve оголосили про співпрацю

У компанії повідомили, що HMAX вже успішно впровадили на деяких залізничних маршрутах у Великій Британії та Італії.

Як повідомляв Укрінформ, японський стартап Ashirase, якого підтримує компанія Honda Motor Co., випустив пристрій, щоб допомогти людям із вадами зору краще орієнтуватися в навколишньому просторі.

Фото: Kyodo

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-