ЄС оштрафував Meta на €798 мільйонів за порушення антимонопольного законодавства у Facebook

ЄС оштрафував Meta на €798 мільйонів за порушення антимонопольного законодавства у Facebook

Укрінформ
У четвер ЄС оштрафував інтернет-гіганта Meta майже на 800 мільйонів євро за порушення антимонопольного законодавства через надання користувачам своєї соціальної мережі Facebook автоматичного доступу до сервісу оголошень Facebook Marketplace.

Про це повідомляє AFP, передає Укрінформ.

ЄС оштрафував компанію на 797,72 мільйона євро (840 мільйонів доларів) - суму, яка, за інформацією Єврокомісії, враховує «тривалість і серйозність порушення», а також оборот Meta і Facebook Marketplace.

Загальний дохід Meta торік становив близько 135 мільярдів доларів (125 мільярдів євро).

В ЄК заявили, що в Meta також зловживали своїм домінуючим становищем, нав'язуючи несправедливі умови торгівлі постачальникам послуг, які розміщують рекламу на платформах інтернет-гіганта.

У Meta заявили, що подадуть апеляцію, стверджуючи, що це рішення ігнорує «реалії процвітаючого європейського ринку послуг з розміщення оголошень в Інтернеті».

«Користувачі Facebook можуть обирати, співпрацювати з Marketplace чи ні, і багато хто цього не робить. Реальність така, що люди використовують Facebook Marketplace тому, що хочуть, а не тому, що змушені», - йдеться в заяві компанії.

В ЄК заявили, що через те, що Facebook Marketplace був прив'язаний до Facebook, перший отримав «значну перевагу в розповсюдженні, з якою конкуренти не можуть зрівнятися».

«Усі користувачі Facebook автоматично мають доступ до Facebook Marketplace і регулярно отримують доступ до нього, хочуть вони того чи ні», - йдеться в повідомленні ЄК.

Крім того, Meta нав'язувала несправедливі умови конкурентам сервісу оголошень, які розміщували рекламу у Facebook та Instagram, заявила Комісія. Це дозволило їй «використовувати дані, пов'язані з рекламою, згенеровані іншими рекламодавцями, виключно на користь Facebook Marketplace», - йдеться в повідомленні.

Meta стверджує, що не «використовує дані рекламодавців з цією метою» і «створила системи і засоби контролю для забезпечення цього».

«Розчаровує те, що Комісія вирішила вжити регуляторних заходів проти безкоштовного та інноваційного сервісу, створеного для задоволення споживчого попиту», - заявили в Meta.

На думку ЄС, домінуюча позиція Meta на ринку персональних соціальних мереж накладає на компанію особливу відповідальність за недопущення зловживання нею шляхом обмеження конкуренції.

Читайте також: Конкурент соцмережі Х додав ще понад мільйон користувачів після виборів у США

Як повідомляв Укрінформ, Комісія із захисту персональних даних Південної Кореї зобов’язала Meta Platforms сплатити 21,62 мільярда вон (15,67 млн доларів) штрафу після того, як з’ясувалося, що компанія збирала конфіденційні дані користувачів і передавала їх рекламодавцям.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-