Пального па ринку зараз набагато більше, ніж буде потрібно при блекаутах - експерт
Завдяки налагодженню поставок профіцит пального на українському ринку становить щонайменше 15%.
10 вересня 2024
Завдяки налагодженню поставок профіцит пального на українському ринку становить щонайменше 15%.
01 серпня 2024
Можливі припинення постачань пально-мастильних матеріалів зі словацького та угорського напрямків до дефіциту на українському ринку не призведуть.
25 червня 2024
Введення обов'язкового використання компонентів біопалива у галузі транспорту не матиме істотного впливу на ринок, адже Україна вже імпортує пальне із 5% вмісту таких компонентів.
Ембарго на постачання російського автогазу, що діятиме у Євросоюзі з кінця 2024 року, не дозволить повністю перекрити потік цього пального на український ринок.
11 червня 2024
11 червня, 14:30 - брифінг на тему: "Ринок пального в Україні: чи підвищаться ставки акцизного податку та яких цін варто очікувати?".
21 лютого 2024
Відновлення дії вимог щодо якості пального не нижче екологічного стандарту "Євро 5" не мало впливу на український ринок пального.
21 грудня 2023
У 2021 році 92% ринку постачання скрапленого газу припадало на три країни (зокрема, на Росію), тоді як уже в 2023 році таку частку ринку займає вісім країн.
Якщо буде прийняте рішення про підвищення акцизу на автогаз, критичного зростання цін не буде, а бюджет щомісяця отримуватиме до 1 млрд грн.
У 2023 році споживання пального в Україні почало зростати порівняно із попереднім роком, однак воно ще не досягло рівня 2021-го.
21 грудня о 16:00 відбудеться презентація на тему: «Підсумки роботи ринку нафтопродуктів у 2023 році».
21 листопада 2023
Продавці пального повертаються до схем ухиляння від сплати ПДВ. Гарантією сплати податків могло би бути зменшення ПДВ на користь пропорційного збільшення акцизу.
Блокування кордону з Польщею призвело до зростання цін на скраплений газ на 30%, однак після налагодження нових маршрутів постачання цього виду пального вони мають знизитися.
10 липня 2023
За перший тиждень після повернення податків на пальне ціни у роздробі на А-95 та на дизпальне зросли в діапазоні 2-5 грн /л, залежно від мережі. Надалі ціни будуть поступово зростати вже за рахунок акцизу.
Незважаючи на доповнення Постанови №1147 на український ринок продовжує потрапляти пальне російського походження.
14 квітня 2023
Протягом тижня ціни на пальне в Україні орієнтовно знизили на 1 грн за літр. Зараз спостерігається тенденція до продовження здешевлення цього ресурсу.
Україні необхідно створити стратегічний запас пального. Один з можливих варіантів – зберігання ресурсу за кордоном, що дозволить мати гарантовані обсяги пального для забезпечення наших потреб.
14 квітня о 12:00 відбудеться брифінг на тему: "Ринок палива в Україні – як змінюється ситуація сьогодні?".
31 березня 2023
З 1 липня 2023 року планується повернення податків на пальне до довоєнного рівня - ПДВ зросте з 7 до 20%.
15 лютого 2023
Протягом січня ціни на бензин та дизель впали на 4-5 грн за літр, у лютому спостерігається тенденція до продовження здешевлення ресурсу.
29 листопада 2022
29 листопада о 14:30 відбудеться брифінг на тему: «Перспективи паливного ринку України».
20 жовтня 2022
20 жовтня о 12:00 відбудеться брифінг на тему: «Про податки на пальне і перспективи паливного ринку України».
17 серпня 2022
В Україні через повномасштабне вторгнення рф припинилось легальне виробництво пального.
Повертати 20-відсотковий податок на додану вартість на пальне в Україні не можна в жодному разі, тому що він є причиною правопорушень на ринку.
Відновлення акцизу на пальне не вплине на його вартість для споживачів.
17 серпня о 13:00 відбудеться брифінг на тему: “Податки на пальне і перспективи паливного ринку України”.
30 травня 2022
Після скасування державного регулювання цін на пальне ринок демонструє активізацію: компанії починають збільшувати поставки пального.
реклама