Мазут Із затонулого понад тиждень тому російського танкера продовжує витікати в Чорне море
Мазут продовжує витікати із затонулого понад тиждень тому в Керченській протоці російського танкера, забруднюючи протоку та узбережжя Криму.
23 грудня 2024
Мазут продовжує витікати із затонулого понад тиждень тому в Керченській протоці російського танкера, забруднюючи протоку та узбережжя Криму.
19 грудня 2024
Російські танкери у Чорному морі були затоплені у місцях зимівлі дельфінів.
18 грудня 2024
Після аварії двох російських танкерів у Керченській протоці, яка сталася 15 грудня, зона забруднення моря збільшилася до майже 50 кілометрів, а маршрут патрулювання розширено до 70 кілометрів.
Четвертий за тиждень російський танкер - «Меркурій» - втратив хід в районі острова Сімушир у Тихому океані через зупинку головного двигуна.
17 грудня 2024
Третій російський танкер із серії «Волгонефть», навантажений мазутом, подав сигнал лиха в районі порту Кавказ у Чорному морі.
Уряд Великої Британії оголосив про нові санкції проти 20 танкерів, які незаконно перевозили російську нафту, та надання Україні допомоги для відновлення енергосистеми.
Нафтова пляма, яка утворилася внаслідок аварії 15 грудня двох російських танкерів у Керченській протоці, забруднила 35 км узбережжя пляжів Анапи Краснодарського краю РФ.
16 грудня 2024
Об’єм витоку мазуту в акваторії Чорного моря внаслідок аварії на двох російських танкерах «Волгонефть-212» та «Волгонефть-239» може значно перевищувати 4300 тонн. За попередніми оцінками, збитки від розливу нафтопродуктів можуть перевищувати $14 мільярдів.
Шторму, за якого потонули два російські танкери, "допоміг" стан кораблів, кожному з яких було понад 50 років.
Аварія російських танкерів у Керченській протоці сталася через недбалість керівництва судноплавних компаній. Регіональної екологічної катастрофи у Чорному морі не станеться, але мікрофлора зазнає значного впливу.
15 грудня 2024
На Запоріжжі СБУ та Сили оборони підірвали поїзд ворога із пальним. В Україні запроваджуються уніфіковані графіки відключення електроенергії
Міжнародна екологічна організація Greenpeace попереджає про екологічну катастрофу у Чорному морі після аварії двох російських танкерів «Волгонефть-212» та «Волгонефть-239» у Керченській протоці.
В Керченській протоці врятували капітана та 13 членів екіпажу російського танкера «Волгонефть 212». Капітан та 1 член екіпажу перебувають в реанімації. 14 людей з екіпажу танкера «Волгонефть-239» ще чекають на порятунок.
У Військово-морських силах ЗСУ прокоментували катастрофу двох російських танкерів «Волгонефть-212» та «Волгонефть-239» з нафтопродуктами у Керченській протоці 15 грудня.
Два російські нафтові танкери «Волгонефть-212» та «Волгонефть-239» тонуть поблизу берега у Керченській протоці.
25 листопада 2024
Уряд Британії запровадив санкції проти 30 кораблів «тіньового флоту» Росії, відповідальних за транспортування нафти і нафтопродуктів на мільярди фунтів стерлінгів лише за останній рік.
Росія продовжує перевантажувати нафту з танкера на танкер біля берегів Греції навіть після того, як країна почала військово-морські навчання у спробі заблокувати цю діяльність.
22 листопада 2024
Падіння цін на нафту та наближення періоду надлишкової пропозиції можуть створити ідеальні умови для посилення санкцій проти Росії, що суттєво вплине на військовий бюджет Кремля.
19 листопада 2024
Президент Володимир Зеленський закликав світових лідерів запровадити санкції проти російського танкерного флоту.
18 листопада 2024
Агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) розпочинає процедуру реалізації арештованого російського танкера Nika Spirit.
14 листопада 2024
Європарламент ухвалив резолюцію, яка закликає ЄС вжити рішучих заходів проти російського «тіньового флоту».
Європейський Союз працює над новим пакетом санкцій, спрямованих проти тіньового флоту танкерів, які Росія використовує для експорту своєї нафти.
Міністерство економіки Німеччини доручило державним імпортним LNG-терміналам не приймати будь-які російські танкери зі скрапленим природним газом.
05 листопада 2024
Британія більше року намагалася заборонити ліцензовані нею плавучі бази та зброю, які використовуються для охорони танкерів з російською нафтою, у тому числі тих, які перебувають під санкціями проти Росії, але не досягла своєї мети.
04 листопада 2024
Національне агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) отримало ухвалу Дніпровського районного суду м. Києва про передачу російського танкера Nika Spirit для реалізації.
31 жовтня 2024
Берегова охорона Фінляндії заявила, що з квітня фіксує постійні перешкоди для сигналів супутникової навігації в Балтійському морі, а протягом останніх тижнів спостерігала, як танкери підробляли дані про своє місцеперебування, щоб приховати візити до Росії.
24 жовтня 2024
Членкиня комітету у закордонних справах Європарламенту Сандра Калнієте вважає, що санкцій ЄС проти тіньового флоту РФ недостатньо. Кількість танкерів за останній рік подвоїлася, а 70 відсотків нафти, яку він транспортує, додають 12 мільярдів доларів до бюджету Путіна на війну.
23 жовтня 2024
Євросоюз наполегливо працює над тим, щоб санкції щодо тіньового флоту РФ були дієвішими, однак для цього необхідні зусилля усіх країн-членів. Водночас слід мінімізувати серйозний вплив танкерів, що продовжують незаконно перевозити російську нафту, на довкілля.
22 жовтня 2024
США, Велика Британія та ЄС запровадили санкції проти понад 70 суден РФ
Власники суден «тіньового флоту» РФ все частіше звертаються за послугами страхування до російських компаній, а також до страховиків з Камеруну та Киргизстану.
реклама