Експерт припускає: «Мрія» потрібна китайцям для розвитку космічної галузі
Таку думку у коментарі газеті «День» висловив експерт у сфері ринку авіації Богдан Долінце.
«Така технологія повітряного пуску в Китаї сьогодні вже апробовується. Невеликі літальні апарати вони вже запускають в космос з тих літаків, що самі виробляють. Можливо, їм потрібна «Мрія», щоб справді запускати ракети», - сказав Долінце.
Принаймні, на його думку, таке припущення виглядає логічніше, аніж припущення, що Китай використовуватиме Ан-225 як засіб для транспортування вантажів.
«Ан-225 було створено в першу чергу для потреб радянської космічної програми в частині транспортування вантажів, зокрема, космічних кораблів багаторазового використання «Буран» і компонентів ракетної системи «Енергія», - нагадує експерт.
Згідно з повідомленнями ЗМІ, меморандум, підписаний між ДП «Антонов» та китайською компанією Airspace Industry Corporation of China передбачає добудову другого екземпляра літака Ан-225, котрий стоїть недобудованим понад 30 років.
31 серпня державне підприємство "Антонов" спростувало інформацію, поширену китайськими ЗМІ, про продаж китайській компанії China airspace прав на найбільший у світі транспортний літак Ан-225 "Мрія". В прес-службі повідомили, що "Антонов" та китайська компанія Aerospace Industry Corporation of China 30 серпня підписали договір про добудову другого екземпляра найбільшого в світі транспортного літака АН-225 "Мрія" і створення серійного виробництва цього літака на території Китаю за ліцензією "Антонова".