Пілотний проект: трасу Київ-Чоп передали іноземному підряднику
Про це кореспонденту Укрінформу розповіла керівник групи управління проектами ДП "Укрдорінвест" Олена Криворучко.
"Проект передбачає досягнення міжнародних стандартів рівня утримання автомобільної дороги та реалізується з 2014 по 2021 роки", - повідомила Криворучко.
За її словами, як пілотну було обрано дорогу М-06 Київ - Чоп. Загальна довжина секції дороги, що підлягає обслуговування, складає 187 кілометрів, із яких 42 км - це дороги першої категорії, та 145 км - дороги другої категорії.
7-річний контракт має загальну вартість €63,5 млн та фінансується ЄБРР. У рамках контракту здійснюватимуться роботи по реконструкції та реабілітації дороги, обходу населеного пункту Олеська, різного роду аварійні роботи, а також роботи зимового утримання.
"Вперше в історії України реалізується підхід, коли іноземний підрядник займається утриманням дороги такий довгий термін. Метою інспектування було дослідити прогрес підрядника в реалізації контракту, а також перевірити готовність підрядника до зимового утримання. Так, нам були продемонстровані запаси піщано-сольових сумішей, а також засвідчена наявність сучасної техніки, що надана підрядником, аби показати, яким чином має проводитись зимове утримання доріг відповідно до європейських стандартів якості", - поділилась Криворучко під час інспектування ділянки дороги М-06 Київ - Чоп 434-621 км.
Вона додала, що контракт є пілотним для України, а тому його виконання потребує особливої уваги з боку керівництва Укравтодору та групи управління проектами.
"Нове керівництво "Укравтодору" та групи керування проектами докладають багато зусиль задля досягнення високого рівня кооперації з підрядником. Найперше, ми намагаємось почути ті проблеми, з якими стикається підрядник, та допомагаємо йому у вирішенні всіх спірних питань. Це пілотний проект, саме тому він є проблемним для українських реалій. Він має стати шаблонним для наступної системи утримання доріг України", - розповіла Криворучко.