У Карпатах завершили найскладніший етап будівництва Бескидського тунелю
Про це міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявив під час урочистостей, присвячених завершенню першого етапу будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю на перегоні Бескид-Скотарське у Карпатах.
"Тунель має стратегічне значення, адже є частиною п'ятого транспортного коридору від Італії до України. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які йдуть через західний кордон, у тому числі транзитних. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну здатність цієї ділянки шляху з 47 до 100 пар поїздів на добу", - наголосив міністр.
Наразі завершено найскладнішу частину робіт - пройдено верхній уступ тунелю. Загалом новий двоколійний тунель замінить існуючий одноколійний, побудований у 1886 році. Він має обмеження по швидкості руху 15-40 км/год і лишається єдиним "вузьким" місцем напрямку Чоп-Львів.
Двоколійний Бескидський тунель - один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України. Загальна вартість будівництва оцінюється майже в 2,2 млрд грн. Проект реалізовується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку і Європейським інвестиційним банком. Бюджет першого етапу будівництва склав $39,71 млн кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого траншу в сумі €5 млн з €55 млн загальної суми кредиту від ЄІБ.
Нагадаємо, роботи із будівництва нового Бескидського тунелю почалися 29 жовтня 2013 року. Очікується, що будівельні роботи будуть закінчені у 4 кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде новим тунелем у 2 кварталі 2018 року.
Фото: mtu.gov.ua