Ощадбанк розповів, як переселенцям отримати електронні пенсійні посвідчення
Про це повідомляє прес-служба банку.
"Згідно з Постановою КМУ від 14 березня 2016 р. № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» з 1 серпня 2016 р. Ощадбанк розпочав виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток на такі посвідчення. Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно у разі звернення клієнта і є безкоштовним для нього", - йдеться в повідомленні.
У банку звертають увагу на те, що неотримання електронних пенсійних посвідчень не призведе до неотримання пенсії.
Для отримання електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) пенсіонерам - внутрішньо переміщеним особам необхідно звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП, в якій зазначити відділення Ощадбанку, де пенсіонер буде отримувати посвідчення. До Пенсійного фонду також потрібно надати паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи.
Через 30 днів після подання заяви необхідно звернутися до зазначеного відділення Ощадбанку та укласти з установою договір, отримати ЕПП та активувати його в касі Ощадбанку. При собі потрібно мати паспорт; довідку про присвоєння ідентифікаційного номера; довідку про взяття на облік особи, яка переміщується.
У міністерстві зазначили, що протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов'язкової фізичної ідентифікації. Протягом другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік.