Укрпошта запустила чат-бот в Telegram
Про це Укрінформ повідомили у компанії.
"Укрпошта запустила чат-бот в одному з найпопулярніших месенджерів Telegram", - йдеться у повідомленні.
Можливості чат-бота включають у себе пошук та відстеження відправлення за номером, повідомлення про зміну статусу посилки, пошук відділення та його геолокації за індексом та ознайомлення клієнтів з базовими тарифами компанії.
У майбутньому функціонал чат-бота буде розширюватися для того, щоб якісно відповідати на запити користувачів. Зокрема, будуть поповнюватися мовні модулі та доданий тарифний калькулятора, для того, щоб бот міг розрахувати вартість клієнтського відправлення.
Найближчим часом чат-боти будуть запущені на інших платформах - Messenger від Facebook та Viber.
«Рішення про запуск чат-бота продиктоване часом і, врешті, ми зобов'язані бути там, де є наші клієнти. Незважаючи на те, що бот уже пройшов тривале тестування, команда розробників запрошує давати зворотній зв'язок після використання бета-версії чат-бота на офіційну сторінку Укрпошти у Facebook», - зазначив в. о. генерального директора Укрпошти Ігор Смілянський у Фейсбук.