На Донецькій залізниці впроваджують систему збереження дизельного пального

На Донецькій залізниці впроваджують систему збереження дизельного пального

Укрінформ
Щороку «Українська залізниця» втрачає приблизно 10-15% пального через крадіжки. На Донецькій залізниці впроваджують нову систему, щоб зупинити розкрадання дефіцитних ресурсів. 

Про них повідомляє керівник філії Сергій Бугайов.

«Звісно, нам би хотілося користуватися автоматизованими системами обліку транспортування та використання паливних ресурсів, як це роблять в Європі. Це технологічна модель, де новітні датчики збирають та зберігають інформацію по кожну дію на шляху дизпалива. Така система прибирає людський фактор і робить крадіжки неможливими. Зараз «Укрзалізниця» перебуває на етапі реформування і не може собі дозволити такі дороговартісні системи. Тому на Донецькій залізниці ми робимо все можливе, входячи з реальних умов, щоб зберегти ресурси», – коментує Бугайов.

За словами керівника Філії «Донецька залізниця», спільно зі службою безпеки вдалося зупинити кілька крадіжок дизпалива. Наприклад, на гарячому спіймали локомотивну бригаду, яка на перегоні Волноваха-Зачатівка викинула з потяга близько 10-ти ємностей з пальним. Спільники оперативно підбирали каністри і намагалися вивезти з місця події.

Під час огляду тепловоза було виявлено приладдя для зливання пального. Перевірка залишку підтвердила, що в баках бракує кілька сотень літрів. На місце події  була викликана слідчо-оперативна група Волноваського відділу поліції для розслідування справи.

Читайте також: Укрзалізниця: Цьогоріч перевезення зернових вантажів зросли майже на третину

Однак головна ідея змін – не просто ловити зловмисників, а максимально зменшити спроби крадіжок на залізниці.

«Плануємо одне локомотивне депо обладнати системою відеонагляду. Це пілотний проект, – уточнив Бугайов, – на прикладі якого будемо вивчати ефективність цього методу».

Крім цього, Донецька залізниця закупила номерні пломби на ємності з дизпаливом та створила спеціальну комісію, яка буде вивчати процес транспортування та використання запасів пального на кожному етапі його шляху.

Експерти оцінюють потребу «Укрзалізниці» в паливі в 360 тис. тонн на рік. Приблизно 54 тисячі тонн зникають щороку через крадіжки.

«Паралельно з вдосконаленням закупок дизпалива, чим займається центральний офіс «Укрзалізниці», філії УЗ повинні мінімізувати втрати ресурсів на місцях. Спільна робота буде результативною»,  – вважає Сергій Бугайов.

Нагадаємо, що раніше в Донецькій залізниці стартувала програма  оновлення потягів приміського сполучення. Як повідомляє Уніан, на Донецькій залізниці стартувало оновлення моторвагонного рухомого складу. Також наступного року буде запущено нові приміські напрямки.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-