На Донецькій залізниці впроваджують систему збереження дизельного пального
Про них повідомляє керівник філії Сергій Бугайов.
«Звісно, нам би хотілося користуватися автоматизованими системами обліку транспортування та використання паливних ресурсів, як це роблять в Європі. Це технологічна модель, де новітні датчики збирають та зберігають інформацію по кожну дію на шляху дизпалива. Така система прибирає людський фактор і робить крадіжки неможливими. Зараз «Укрзалізниця» перебуває на етапі реформування і не може собі дозволити такі дороговартісні системи. Тому на Донецькій залізниці ми робимо все можливе, входячи з реальних умов, щоб зберегти ресурси», – коментує Бугайов.
За словами керівника Філії «Донецька залізниця», спільно зі службою безпеки вдалося зупинити кілька крадіжок дизпалива. Наприклад, на гарячому спіймали локомотивну бригаду, яка на перегоні Волноваха-Зачатівка викинула з потяга близько 10-ти ємностей з пальним. Спільники оперативно підбирали каністри і намагалися вивезти з місця події.
Під час огляду тепловоза було виявлено приладдя для зливання пального. Перевірка залишку підтвердила, що в баках бракує кілька сотень літрів. На місце події була викликана слідчо-оперативна група Волноваського відділу поліції для розслідування справи.
Однак головна ідея змін – не просто ловити зловмисників, а максимально зменшити спроби крадіжок на залізниці.
«Плануємо одне локомотивне депо обладнати системою відеонагляду. Це пілотний проект, – уточнив Бугайов, – на прикладі якого будемо вивчати ефективність цього методу».
Крім цього, Донецька залізниця закупила номерні пломби на ємності з дизпаливом та створила спеціальну комісію, яка буде вивчати процес транспортування та використання запасів пального на кожному етапі його шляху.
Експерти оцінюють потребу «Укрзалізниці» в паливі в 360 тис. тонн на рік. Приблизно 54 тисячі тонн зникають щороку через крадіжки.
«Паралельно з вдосконаленням закупок дизпалива, чим займається центральний офіс «Укрзалізниці», філії УЗ повинні мінімізувати втрати ресурсів на місцях. Спільна робота буде результативною», – вважає Сергій Бугайов.
Нагадаємо, що раніше в Донецькій залізниці стартувала програма оновлення потягів приміського сполучення. Як повідомляє Уніан, на Донецькій залізниці стартувало оновлення моторвагонного рухомого складу. Також наступного року буде запущено нові приміські напрямки.