АМПУ проведе ще один тендер на днопоглиблення у Маріупольському порту
Про це інформує прес-служба АМПУ.
"Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє, що з 7 листопада 2017 року Маріупольський морський порт змушений тимчасово зменшити прохідну осадку суден до 7,5 м для забезпечення безпеки мореплавства. Відповідне розпорядження видано капітаном порту та погоджено Державною службою України з безпеки на транспорті", - йдеться у повідомленні.
Відповідно до паспорту, проектна глибина на акваторії морського порту Маріуполь і на підхідному каналі Вугільної гавані становить 9,75 м і 9,15 м відповідно. Промірні роботи, проведені у вересні - жовтні поточного року, показали, що підхідний канал Вугільної гавані порту Маріуполь і підхідний канал цеху морських перевезень ПАТ «Азовсталь» зазнали значного обміління. Середнє щорічне замулювання (згідно з паспортом) на підхідному каналі Вугільної гавані Маріупольського порту становить 820 730 куб. м, в акваторії – 85 000 куб. м.
«Для підтримки глибин в Маріупольському порту АМПУ протягом 2015 – 2016 років, відповідно до чинного законодавства України, провела процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з експлуатаційного днопоглиблення. Переможцем торгів було визначено ТОВ «Техморгідрострой Миколаїв», з яким було укладено відповідний договір. Згідно з умовами договору, виконавець взяв на себе зобов'язання виконати протягом 2016 – 2018 років експлуатаційне днопоглиблення в Маріупольському морському порту в обсязі 2,273 млн куб. м. Але наразі роботи за договором не ведуться через низку судових справ, пов'язаних з процедурою закупівлі послуг у 2016 році та якістю виконаних робіт», - розповідає керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
У минулому році компанією-переможцем було надано послуги з днопоглиблення в обсязі 1,22 млн куб. м, а у 2017 році, коли Національне антикорупційне бюро України порушило справу № 910/4473/17 (в провадженні Господарського суду м.Києва) про визнання договору про надання послуг на днопоглиблення від 2016 року недійсним, виконання робіт за цим договором було призупинено. Станом на сьогоднішній день, рішення в цій справі не прийнято, проте Антимонопольним комітетом України вже було накладено штраф на ТОВ «Техморгідрострой Миколаїв» на суму понад 76 млн грн за спотворення результатів торгів внаслідок антиконкурентних дій у минулі періоди.
«Аби мати можливість підтримки необхідних глибин у Маріупольському порту, АМПУ опрацьовує варіант передислокації власного днопоглиблювального флоту – земснаряда «Меотида» в Азовський регіон», — зазначив Райвіс Вецкаганс.
Крім того, для оперативного вирішення проблеми тимчасового зменшення прохідної осадки суден у Маріупольському порту, вже до кінця листопада 2017 року АМПУ планує провести тендер на закупівлю послуг з експлуатаційного днопоглиблення акваторії та підхідного каналу порту в обсязі, який забезпечить необхідну прохідну осадку суден і сталий економічний розвиток морських портів України, розташованих у Азовському регіоні.