Укрзалізниця: 15% підвищення тарифів на вантажні перевезення є економічно недостатнім
Про це в інтерв'ю "Економічній правді" заявив виконувач обов'язків керівника "Укрзалізниці" Євген Кравцов.
"Процес був складний, було багато випадів з боку бізнесу. У результаті нам вдалося добитися того, що ми змогли погоджувати підвищення вантажного тарифу на 15%. Досить цього або ні? На мій погляд - ні. Я керівник компанії, я суб'єктивний і вважаю, що тариф повинен підвищуватися", - заявив Кравцов.
За його словами, за перші 8 місяців поточного року тільки вартість виробів з металу для "Укрзалізниці" підвищилася на 20-25%.
"Прийшовши на посаду, я відкрито сказав, що тариф повинен підвищуватися. Ціна виробів з металу за перші вісім місяців 2017 року для нас підвищилася на 20-25%. Ціна на перевезення для наших клієнтів не підвищувалася до недавнього часу. Я відразу розпочав з діалогу, що нам потрібна індексація тарифу", - підкреслив Кравцов.
Він також зазначив, що навіть рішення про 15-процентне підвищення вантажних тарифів було прийнято із запізненням більш ніж в півроку.
"На 15% потрібно було підняти з лютого. Ми б за цей час отримали 6 млрд грн. Не підняли, тому що не могли знайти компроміс. 6 млрд грн - це 6 тис вантажних вагонів. Звичайно, 15% недостатньо, але, знаючи ситуацію зсередини, повірте, це дуже велика, кривава і складна "перемога"", - сказав Кравцов.
На думку Кравцова, до питання підвищення тарифів необхідно буде повернутися в 2018 році.
"Ці 15% підносяться як велика "перемога", хоча тарифи варто було піднімати раніше. Відкритим залишається питання, чи досить цього", - заявив він.
У тому числі, за словами Кравцова, в 2018 році слід повернутися до питання підвищення тарифів на пасажирські перевезення.
"До кінця 2017 року ніяких підвищень вартості пасажирських квитків не буде. У 2018 році нам необхідно критично поглянути на цю проблему", - заявив виконувач обов'язків керівника "Укрзалізниці".