Антимонопольний комітет перевірить рекламу Lifecell

Антимонопольний комітет перевірить рекламу Lifecell

Укрінформ
Антимонопольний комітет України проводить дослідження телекомунікаційного ринку з метою виявлення недобросовісної реклами 4G інтернету, що вводить в оману споживачів.

Про це повідомляється на сайті відомства.

"В Антимонопольному комітеті України проводиться дослідження щодо можливого порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення операторами мобільного зв'язку інформації, що може ввести в оману, у рекламі власних послуг 4G інтернету", - йдеться у повідомленні

Зокрема, зазначається, що оператор мобільного зв'язку ТОВ "Lifecell" поширює у рекламі власних послуг 4G Інтернету позначення 4-5G. Таке твердження може містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, зауважують у Комітеті.

Читайте також: АМКУ попередив одну з аптечних мереж Києва через оманливу рекламу

Крім того, в Антимонопольному комітеті розглядаються справи щодо поширення операторами мобільного зв'язку у рекламі власних послуг 3G Інтернету інформації, що може ввести в оману, що є порушенням статті 15-1 закону "Про захист від недобросовісної конкуренції".

За даними Держстату, на 1 квітня 2018 року в Україні було майже 17,8 млн абонентів широкосмугового безпроводового інтернету.

З 1 липня 2018 року завдяки запуску 4G в діапазоні радіочастот 1800 МГц мобільні оператори значно збільшили покриття території України зв'язком 4G. Раніше 4G працював тільки в діапазоні 2600 МГц.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-