У Миколаївському порту розпочалося днопоглиблення підхідного каналу - АМПУ
Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
«Підтримання паспортних глибин на підхідному каналі дозволить Миколаївському порту безперешкодно приймати великотоннажні судна типу Panamax. Днопоглиблення мало розпочатися ще у минулому році. Але з незалежних від нас обставин початок робіт довелося відтермінувати», - зазначив керівник Миколаївської філії ДП «Адміністрація морських портів України» Олег Проточенко.
У процесі днопоглиблення передбачається доведення глибин підхідного каналу порту Миколаїв до паспортних значень – 11,2 м. Орієнтовний обсяг робіт становить 125 тис. куб. м.
Експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу виконує кіпрська компанія «Ем Ді Сі Ел Медітеранєан дреджінг компані лімітед». Завдяки відкритому аукціону в електронній системі закупівель Prozorro, вартість робіт було знижено на 22,9 млн грн. Згідно з договором, вона становить 188,3 млн грн.
Затримка початку днопоглиблення була пов’язана із судовою суперечкою між двома учасниками тендеру, що тривала понад чотири місяці.У грудні 2018 р. Шостий апеляційний адміністративний суд визнав переможцем тендеру «Ем Ді Сі Ел Медітеранєан дреджінг компані лімітед». Згідно з цим, АМПУ було укладено відповідний договір з підрядником на проведення днопоглиблення, виконання зобов’язань за яким буде суворо контролюватися.
У 2019 році Адміністрація морських портів України планує здійснювати експлуатаційне днопоглиблення у 7 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Чорноморськ, Миколаїв, Одеса, Херсон та на 4 каналах: Дунай-Чорне море, Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Продовжується реалізація двох масштабних проектів капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.