Сервіс Bolt припиняє в Україні співпрацю з власниками "євроблях"
Про це Укрінформу повідомили в представництві сервісу замовлень автомобілів Bolt в Україні.
«Це стало стратегічно важливим рішенням. І ми впевнені в тому, що відмова від співпраці з водіями нерозмитнених автомобілів допоможе нам поліпшити сервіс і зробити його надійнішим. Наша компанія завжди приділяла особливу увагу дотриманню правил і вимог закону, а належне оформлення автомобіля ― найважливіше з них», ― зазначив регіональний менеджер Bolt в Україні Тарас Потічний.
Як наголосили в Bolt, до недавнього часу на платформі не існувало обмежень для авто з європейськими номерними знаками. Обмеження стосувалися лише року випуску, марки, моделі, року реєстрації та зовнішнього вигляду транспортного засобу. Наприклад, у Києві з моменту запуску сервісу не допускалися до здійснення поїздок із Bolt автівки марки Daewoo Lanos. Починаючи з 24 травня 2019 року приєднатися до Bolt зможуть лише водії розмитнених авто з українськими номерами.
Компанія Bolt (раніше відома як Taxify) ― європейська платформа для замовлення поїздок. Компанія була заснована у 2013 році і стала найбільш швидкозростаючою платформою для організації поїздок в Європі й Африці. Її інвестори ― Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital і співзасновник TransferWise Таавет Хінрікус.
На сьогодні у Bolt ― 25 мільйонів клієнтів у більш як 30 країнах світу.
Аналогічні послуги в Україні надають ще кілька міжнародних платформ. Зокрема, міжнародні Uber і HOPIN, а також українська Uklon.