Украерорух змінює вид обслуговування в неінтенсивних аеропортах
Як передає Укрінформ, про це повідомив в.о. директора Украероруху Андрій Ярмак у Фейсбуці.
Він зазначив, що зміна виду обслуговування є одним із заходів, які Украерорух запроваджує у зв'язку з кризою, спричиненою пандемією COVID-19.
"Зміна виду диспетчерського обслуговування ніяким чином не вливає на роботу аеропорту та його здатність обслуговувати авіакомпанії та пасажирів. Цьому приклад – безліч AFIS аеропортів Європи, де щодня обслуговують не один десяток рейсів. В Україні регулярні та чартерні рейси виконуються з аеропорту Миколаева, на якому також запроваджено польотно-інформаційне обслуговування AFIS", - пояснив Ярмак.
Він додав, що диспетчерське обслуговування в низько інтенсивних аеропортах є надлишковою функцією, оскільки немає необхідності одночасно обслуговувати декілька літаків у повітрі та на аеродромі. При цьому Украероху залишить все обладнання та інженерний склад на місцях. При збільшенні кількості рейсів у низько інтенсивних аеропортах, стверджує очільник Украероруху, вони зможуть повернути диспетчерське обслуговування за 3-6 місяців.
"Ці заходи є непопулярними в першу чергу серед самих співробітників структурних підрозділів Украероруху, де впроваджуються зміни виду обслуговування. Але об’єктивно цей процес необхідно було здійснити ще багато років тому: короновірусна криза лише здетонувала відкладені рішення минулих років", - зауважив Ярмак.
Він також підкреслив, що на сьогодні усі без виключень рейси в повітряному просторі України та аеропортах країни повністю забезпечені аеронавігаційним обслуговуванням.
Згідно з інформацією на сайті Украеруху, впровадження аеродромного польотно-інформаційного обслуговування (AFIS) на аеродромах цивільної авіації України зумовлене відсутністю потреби в забезпеченні аеродромного диспетчерського обслуговування на тих аеродромах, на яких не виконуються регулярні міжнародні повітряні перевезення, спостерігається мала кількість інших польотів. Органи AFIS забезпечують на цих аеродромах польотно-інформаційне та аварійне обслуговування. З початку 2012 року Украерорух впровадив AFIS на дев'яти аеродромах України.
Як повідомляв Укрінформ, у 2020 році доходи Украероруху за надані послуги зменшилися на 67% порівняно з 2019 роком.
У березні 2020 року Україна тимчасово зупинила в рамках карантинних заходів через пандемію COVID-19 авіасполучення. З 5 червня минулого року в Україні відновили внутрішнє авіасполучення і 15 червня – міжнародне.
Кількість польотів у повітряному просторі, що перебуває під відповідальністю України, у 2020 році становила 142 047 рейсів, що на 57,6% менше, ніж за 2019 рік.