В Україні розпочав роботу Market Research Tool для учасників держзакупівель

В Україні розпочав роботу Market Research Tool для учасників держзакупівель

Укрінформ
Портал Market Research Tool – MRT дозволяє максимально швидко та просто вибирати найкращі цінові пропозиції на ринку державних закупівель в Україні.

Про це в Укрінформі під час пресконференції "Вебпортал Market Research Tool - MRT розпочав свою роботу" сказав голова експертної організації StateWatch Гліб Канєвський.

Гліб Канєвський
Гліб Канєвський

"Market Research Tool – MRT - це абсолютно безкоштовний інструмент. Основне завдання, яке перед ним стояло, - дуже швидко та максимально спрощено для всіх представників тендерних комітетів України агрегувати інформацію про ціни за одиницю товару, порівнювати ці ціни і допомогати замовникам із тендерних комітетів вибирати найкращі цінові пропозиції, які існують на ринку державних закупівель в Україні", - сказав Канєвський.

Він зазначив, що MRT на сьогодні дозволяє тендерним комітетам безкоштовно забезпечити виконання кількох завдань: перше - розрахувати очікувану вартість закупівель, друге - знайти потенційних постачальників і третє - здійснити контроль над закупівлями.

За словами Канєвського, інформація, яка агрегується на Market Research Tool, є офіційною, її беруть зі порталу Е-Дата, а також з порталу публічних закуівель Prozorro.

Як повідомлялось, проєкт «Market Research Tool – MRT» є переможцем національного конкурсу інновацій EastCode 2021. Його реалізує ГО «StateWatch» за технічного адміністрування Center42 у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-