В Україні розпочав роботу Market Research Tool для учасників держзакупівель
Про це в Укрінформі під час пресконференції "Вебпортал Market Research Tool - MRT розпочав свою роботу" сказав голова експертної організації StateWatch Гліб Канєвський.
"Market Research Tool – MRT - це абсолютно безкоштовний інструмент. Основне завдання, яке перед ним стояло, - дуже швидко та максимально спрощено для всіх представників тендерних комітетів України агрегувати інформацію про ціни за одиницю товару, порівнювати ці ціни і допомогати замовникам із тендерних комітетів вибирати найкращі цінові пропозиції, які існують на ринку державних закупівель в Україні", - сказав Канєвський.
Він зазначив, що MRT на сьогодні дозволяє тендерним комітетам безкоштовно забезпечити виконання кількох завдань: перше - розрахувати очікувану вартість закупівель, друге - знайти потенційних постачальників і третє - здійснити контроль над закупівлями.
За словами Канєвського, інформація, яка агрегується на Market Research Tool, є офіційною, її беруть зі порталу Е-Дата, а також з порталу публічних закуівель Prozorro.
Як повідомлялось, проєкт «Market Research Tool – MRT» є переможцем національного конкурсу інновацій EastCode 2021. Його реалізує ГО «StateWatch» за технічного адміністрування Center42 у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.