Ощадбанк запевняє у безпечності використання його сервісів
Як повідомляє Укрінформ, про це державний банк повідомляє у Фейсбуці.
“Готівку можна зняти в банкоматній мережі банку. Для здійснення розрахунків також можна використати мережу інформаційно-платіжних терміналів, також функціонує мережа POS-терміналів банку в торговельно-сервісній мережі”, - нагадали у фінустанові.
Для безпеки платежів клієнтам рекомендують використовувати інтернет- та мобільний сервіс «Ощад 24/7», а також «Мобільний Ощад», які функціонують у звичайному режимі.
Для отримання додаткової інформації банк просить звертатися до контакт-центру за телефоном 0-800-210-800. Довідки також можна отримати, звернувшись на адресу електронної пошти contact-centre@oschadbank.ua, а також через соціальні мережі.
Раніше державний ПриватБанк повідомив про скасування комісії за зняття власних коштів з кредитних карток приватних осіб, а також за зарахування грошей на картки клієнтів.