Соціальні ініціативи бізнесу: досвід бренду «Олідетрим»
Перші місяці після початку військового вторгнення бізнес всіляко підтримував державу, перераховуючи не тільки податки, але й надаючи пряму фінансову допомогу армії. Та згодом ця підтримка трансформувалася у нові соціально-бізнесові ідеї. Компанії та бренди почали шукати креативні рішення, щоб продовжувати системно допомогати.
Одним з таких рішень став всеукраїнський проєкт «Підтримай себе — підтримай Україну» від бренду вітаміну D3 “Олідетрим”. Ініціатива передбачала автоматичне відрахування 50% коштів з продажів кожної упаковки вітаміну D3 «Олідетрим 2000». Зібрана сума пішла на закупівлю реанімобілів, оснащених спеціальним обладнанням: дефібриляторами, апаратами штучної вентиляції легень, моніторами пацієнта тощо.
Коли “покупка” дорівнює “донат”
Основна ідея була в тому, щоб обʼєднати потреби громадян та бізнесу з користю для суспільства. Зрозуміло, що у важкі часи потрібно піклуватися про власне здоров'я навіть більше ніж у мирний час, аби мати сили та ресурс підтримувати свою високу працездатність та витривалість в умовах війни.
Як відомо, вітамін D3 є надзвичайно важливим для організму людини, особливо в умовах надзвичайних фізичних та емоційних навантажень, коли імунітет стрімко знижується і людина відчуває нестачу сил, погано спить та має нервові розлади. Це лише деякі з наслідків дефіциту вітаміну D3 в організмі.
Враховуючи той стрес, який оточує всіх, заклик приділяти власному здоров’ю більше уваги й піклуватися про себе є актуальним. Тому ідея компанії-виробника знайшла відгук у споживачів. Адже кожна покупка «Олідетрим 2000» в аптеці автоматично дорівнювала «донату» у розмірі 50% на благодійність (а саме, на купівлю реанімобілів), а також піклуванням про себе на благо власного здоровʼя.
Починаючи з 15 серпня українці купили загалом 27 872 упаковки “Олідетрим 2000” та зібрали таким чином 3,7 млн грн. Ці кошти відразу було спрямовано на закупівлю реанімобілів, оснащених спеціальним обладнанням: дефібриляторами, апаратами штучної вентиляції легенів, моніторами пацієнта .
“Про ініціативу своєї улюбленої торгової марки я дізналася в аптечній мережі, де зазвичай купую препарат “Олідетрим 2000”, і вирішила підтримати ініціативу купівлею кількох додаткових упаковок, адже використовую його постійно”, - розповідає в коментарі Укрінформу 50-літня киянка Ольга П.
За словами жінки, вона кілька останніх років приймає препарат “Олідетрим 2000” за призначенням свого лікаря як комплексну підтримку жіночого здоровʼя. У її випадку препарат не тільки якісно доповнює гормоно замісну терапію, а й служить додатковим джерелом енергії у боротьбі зі стресом та підвищеним психо-емоційним навантаженням.
“Усі ми, хочемо того чи ні, боляче та гостро реагуємо на стрес. Розуміючи, що на наших жіночих плечах сьогодні лежить велика відповідальність за організацію надійного і міцного “тилу” я особисто прийняла рішення економити на всьому, тільки не на власному здоровʼї. Тим більше, “Олідетрим” дозволив поєднати в моєму рішенні дві цілі - турботу про себе і тих, хто цього зараз дуже потребує”, - відмітила наша співрозмовниця.
Потрібно зазначити, що препарат “Олідетрим 2000” займає понад 20% ринку (в дорослій категорії споживачів D3 серед препаратів, які відпускаються без рецепта). При цьому вітамін D3 — найбільш популярний продукт серед жінок. Лікарі активно призначають його у комплексних програмах підтримки жіночого здоровʼя. За результатами дослідження Gradus Research, 61% жінок віком від 18 до 60 років за останній рік вживали вітамін D3, а 68% з них вживають його більше одного разу на рік. Тож солідна клієнтська база дозволяла сподіватися на успіх благодійного проєкту. Власне, свідома активність споживачів та підтримка ініціативи медичною спільнотою, аптечними мережами й партнерами по всій країні дали змогу достроково зібрати потрібну суму.