Україна «коридорами солідарності» експортувала понад 100 мільйонів тонн товарів - фон дер Ляєн

Україна «коридорами солідарності» експортувала понад 100 мільйонів тонн товарів - фон дер Ляєн

Укрінформ
Україна через "коридори солідарності" експортувала понад 100 мільйонів тонн товарів, з них понаду половину становить агропродукція.

Про це заявила президент Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн на спільній із Президентом України Володимиром Зеленським зустрічі зі ЗМІ в Києві, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Коридори солідарності” на сьогодні дали змогу Україні експортувати понад 100 мільйонів тонн товарів. Більше як половина з них – це агропродовольча продукція. Тож Україна годує світ у ці часи дефіциту”, – сказала фон дер Ляєн.

Читайте також: Україна домовляється з Молдовою і Румунією про автомобільний «зелений коридор» для агроекспорту

Водночас, за її словами, “шляхи солідарності” за 16 місяців принесли Україні 42 млрд євро.

Очільниця ЄК наголосила на важливості “коридорів солідарності”, адже ними транспортується близько 65% української агропродовольчої продукції.

“Саме тому ми інвестуємо значні кошти та зміцнюємо ці шляхи. Це і залізничні, і автомобільні, і прикордонні переходи. Минулого року ми заклали 1 мільярд інвестицій, і добре, що цю суму вже перевиконано. Тож усі зусилля, кожне євро добре інвестовано, тому що це закріплює українську економіку на нашому єдиному ринку”, – сказала президент Єврокомісії.

Як повідомлялося, президент Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн 4 листопада прибула в Україну з неоголошеним візитом.

Читайте також: В Україні зібрали понад 67 мільйонів тонн зернових та олійних культур

У травні 2022 року ЄС започаткував "коридори солідарності" на кордонах з Україною, які дали змогу Києву продовжувати зерновий експорт на світовий ринок в умовах блокування Росією українських чорноморських портів. У липні цього року Росія зупинила свою участь у Чорноморський зерновій ініціативі, що була започаткована завдяки зусиллям ООН й Туреччини, після чого "коридори солідарності" ЄС через суходіл та внутрішні водні транспортні артерії Європи залишилися для України майже єдиною можливістю продовжувати експортно-імпортні операції.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-