Роль українського бізнесу в боротьбі проти агресора
Організатори: Сергій Шевченко, Олександр Голіздра - автори книги «Незламний бізнес».
Учасники: Сергій Демченко - начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації "АТБ" (онлайн); Павло Мороз - директор департаменту корпоративної відповідальності МХП; Алла Позичанюк - керівниця PR-відділу АТ «Фармак»; Петро Щербина - директор з комунікацій «Товариство відважних» (м. Ірпінь); Сергій Шевченко - прессекретар KSG Agro, співавтор книги «Незламний бізнес».
Модератор: Олександр Голіздра - голова ГО «Ліга Енергетичного розвитку України», співавтор книги «Незламний бізнес».
Чому це цікаво?
Під час заходу буде презентована книга «Незламний бізнес», а представники компаній-героїв розкажуть про «економічний фронт» широкомасштабної війни.
Книга «Незламний бізнес», написана журналістами та спеціалістами у сфері комунікацій Олександром Голіздрою та Сергієм Шевченком, розповідає про повсякденну працю українських компаній під час війни, демонструє справжній героїзм, винахідливість, стійкість, бажання робити свою працю на максимумі можливостей їхніх професійних команд. На основі прикладів діяльності конкретних бізнесів видання дає системну оцінку внеску українських підприємців у майбутню перемогу.
Розповідаючи у книзі про роль вітчизняного бізнесу в наближенні перемоги, представники українських компаній зазначають, що підприємці під час повномасштабної війни роблять для ЗСУ та гуманітарних потреб держави набагато більше, ніж мали б робити, часто підмінюючи функції державних органів, військових адміністрацій та місцевої влади.
Формат заходу – офлайн (Зала 2) + онлайн-включення.
Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників медіа: anna@ukrinform.com.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
З нагоди Дня волонтера в Укрінформі презентували книжку «Незламний бізнес»
В Укрінформі обговорили волонтерські ініціативи та проєкти провідних компаній і представили книгу Олександра Голіздри і Сергія Шевченка «Незламний бізнес».
Обговорення відбулося в межах пресконференції на тему: «Роль українського бізнесу в боротьбі проти агресора», приуроченої до Дня волонтера, повідомляє кореспондент Укрінформу.
За словами директора департаменту корпоративної відповідальності МХП Павла Мороза, холдинг підтримує українських військових, ветеранів та їхні родини, активно допомагає громадам.
«Співпрацюємо з Благодійним фондом «МХП- громаді», через який втілюється більшість соціальних проєктів. Мета - комплексна підтримка громад: медичної сфери, освіти, ініціатив місцевого самоврядування з допомоги людям, котрі постраждали від війни чи опинилися у скрутних життєвих обставинах», - розповів Мороз.
МХП допоміг облаштувати понад 100 укриттів в освітніх установах, що дозволило відновити навчання. Разом з ГО «Добробат» втілюють пілотний проєкт цифровізації укриттів, а спільно з Фондом «Східна Європа» збираються масштабувати проєкти цифровізації в освітніх, медичних, комунальних установах і ЦНАПах. Працівники холдингу через інструменти внутрішнього донатства з початку року пожертвували майже 60 млн грн для підтримки колег, котрі захищають Україну, і тих, хто постраждав унаслідок бойових дій.
«Наша компанія з 2014 року веде напрям соціальної корпоративної відповідальності, втілюючи багато різних ініціатив. З початком масштабної агресії РФ особливо нічого не змінилося – ми тільки масштабували чинні програми. Основний фокус соціальної та благодійної допомоги - підтримка Збройних сил. Інші напрями - сприяння медичному сектору і гуманітарна підтримка ВПО», - продовжив обговорення начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ» Сергій Демченко.
Він навів свіжий приклад: у четвер підписано документи про закупівлю 780 дронів, які незабаром доставлять на фронт.
«Щодо глобальних проєктів, згадаю минулорічний, який був присвячений 30-річчю компанії і втілювався спільно з МХП та іншими великими бізнесами. Для допомоги нашим захисникам і медичним закладам України зібрали 200 млн гривень», - додав Демченко.
Керівниця PR-відділу АТ «Фармак» Алла Позичанюк нагадала, що на початку війни ворог зруйнував великий склад підприємства на Київщині; збитки сягнули 1,5 млрд грн. Було знищено величезний запас необхідних українцям ліків.
«Ми розуміли, що належимо до найбільших компаній, які забезпечують фармацевтичну безпеку країни<…> Тому тоді думали не про збитки, а про те, як забезпечити українців ліками. Почали зв'язуватися із закордонними партнерами, просити про гуманітарну допомогу, купували ліки за кордоном власним коштом, транспортували їх в Україну для того, щоб не допустити медичного колапсу», - розповіла Позичанюк.
Таким чином, у перші тижні війни в Україну оперативно доставили ліки на 1,8 млн євро. В межах проєкту «Мобільні лікарі» медпрацівники за підтримки компанії виїжджали на деокуповані території до людей, які довго не мали доступу до медичних закладів та до ліків.
Зараз разом із Благодійним фондом родини Жебрівських «Фармак» закуповує дрони, автівки, антидронові рушниці, навігаційне обладнання для ЗСУ. Втілюється важливий проєкт з реабілітації важкопоранених військових в одній із приватних клінік Києва.
Співавтор книги «Незламний бізнес», прессекретар KSG Agro Сергій Шевченко нагадав, що холдинг, розташований на Дніпропетровщині, де-факто був прифронтовим бізнесом ще з 2014-го. Тож він має більш як десятирічний досвід підтримки родин учасників АТО, переселенців, жителів селища, де розташовані потужності свинокомплексу.
«З початком великої війни це переформатувалося під воєнні умови. Холдинг є важливою ланкою продуктової безпеки, належить до підприємств, які критично важливі для забезпечення регіону (KSG Agro на 80% забезпечує свининою і м’ясними продуктами потреби Дніпропетровщини). Також він дуже важливий для продовольчої безпеки Запорізького регіону», - розповів Шевченко.
А для потреб ЗСУ холдинг надав уже понад 100 тис. тонн м’яса. Компанія взяла участь у доставці трьох важливих вантажів у межах співпраці з Українсько-німецьким співтовариством травматологів. Підписано меморандум про співпрацю KSG Agro з міською військовою адміністрацією Кривого Рогу.
Учасники обговорення наголошували, що бізнес розуміє: після завершення війни в держбюджеті не буде коштів для підтримки всіх галузей; грошей вистачатиме тільки на оборонні заходи та на фінансування соціальних видатків. А фінансування відновлення і розвитку українських громад ляже на плечі соціально відповідального бізнесу.
За словами модератора обговорення, співавтора книги «Незламний бізнес» Олександра Голіздри, героями видання стали провідні українські компанії, які можна назвати взірцевими в плані волонтерства, допомоги суспільству та сприяння ЗСУ. Окрім бізнесів, чиї представники взяли участь в обговоренні, він згадав ще про компанію «Нова пошта» і «Товариство відважних» - забудовника з Ірпеня.
«Дякую видавцю Івану Степуріну, директору видавництво «Саміт-книга». Він, до речі, також волонтер, очолює кілька громадських організацій», - сказав Голіздра.
Книга «Незламний бізнес», написана журналістами та спеціалістами в галузі комунікацій, розповідає про повсякденну працю українських компаній під час війни. Аналізуючи конкретні приклади, автори дають системну оцінку внеску українських підприємців у протистояння ворогові.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк