Пасажирам УЗ запропонують нові електронні сервіси

Пасажирам УЗ запропонують нові електронні сервіси

Укрінформ
ПАТ "Укрзалізниця" з листопада 2017 року впроваджує програму харчування для клієнтів нічних потягів, з грудня - розпочне впровадження нової програми стандартів сервісу для обслуговування пасажирів. А з 2018 року пасажирам запропонують ряд нових електронних сервісів.

Про це на засіданні уряду сказав т.в.о. голови Укрзалізниці Євген Кравцов, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"З грудня цього року ми запускаємо нову програму стандартів сервісу обслуговування пасажирів за трьома категоріями: потяги стандартів "комфорт", "стандарт" та "економ". Це дасть чітку відповідь, що Українська залізниця, зважаючи на поточний технічний стан, може запропонувати і за які кошти", - сказав Кравцов.

За його словами, буде покращена робота з клієнтами.

"Це стосується бронювання квитків з пересадкою, безготівкових розрахунків за всіма напрямками роботи. Ми вже з наступного місяця плануємо запустити нову програму харчування у нічних потягах", - анонсував Кравцов.

Читайте також: Укрзалізниця запускає новий графік руху швидкісних поїздів

Він додав, що з наступного року може з'явитися велика кількість електронних сервісів.

"Це онлайн продаж квитків на всі сполучення з ЄС, впровадження електронного квитка на регіональних потягах, онлайн бронювання додаткових послуг Укрзалізниці", - повідомив керівник УЗ.

Крім того, планується, що буде запущено єдиний квиток з автобусним трансфером для УЗ.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-