Мінінформ бореться з гендерними стереотипами

Мінінформ бореться з гендерними стереотипами

Укрінформ
Міністерство інформаційної політики працює над забезпеченням гендерної рівності в українських медіа та рекламі.

Про це під час дискусії "Гендерна рівність у медіа та рекламі: європейські стандарти та українські реалії" зазначив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Сьогодні у Міністерстві ми чітко намагаємося реалізувати принципи гендерної політики. Це стосується, в першу чергу, інформаційних повідомлень, в яких ми звичайно уникаємо питань мовних порушень в плані гендерної політики, питань нерівномірного показу, питань показу стереотипів", - сказав Біденко.

Він зауважив, що Міністерство дотримується гендерної рівності в підготовці соціальних відеороликів.

"У нашій діяльності це видно на соціальній рекламі. Якщо ми показуємо армію, то жінки волонтери є абсолютно такими самими героями соціальних роликів, а може навіть більш важливими. Це саме ми будемо цього року реалізовувати по багатьох заходах, адже чоловіки і жінки мають абсолютно рівно відображатися в рекламі, ми маємо уникати будь-яких стереотипів, навпаки, ми маємо стверджувати те, що будь-які цілі, які поставить собі людина в Україні, незалежно від статі вона зможе досягнути", - підкреслив він.

Біденко зазначив, що у структурі Міністерства інформаційної політики на керівних посадах переважають саме жінки.

Читайте також: Росія бере на озброєння нові прийоми дезінформації - МІП

Секретар МІП також повідомив, що сьогодні у Кабміні розробляються певні документи для того, щоб всі нормотворчі акти проходили верифікацію на відповідність гендерній політиці.

Він наголосив, що Україна має сприяти якнайшвидшій ратифікації Стамбульської конвенції

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-