МІП запустив цикл соціальних сюжетів про безпеку на дорозі
Відео
Укрінформ
Після показу на UATV відеоролики передадуть комерційним каналам і кінотеатрам
Упродовж минулого року на дорогах країни загинули майже 3,5 тисячі людей. Міністерство інформаційної політики запустило цикл соціальних сюжетів про ДТП з вини водіїв.
Соціальна реклама, яка закликає українців берегти себе та рідних на дорогах, вийшла в соцмережах телеканалу іномовлення України UATV й одразу викликала резонанс.
“Порушення ПДР і, як наслідок, серйозна статистика постраждалих - це дуже актуальна й важлива тема. У МІП додали цю тему в план заходів, і відповідно, оголосили конкурс із соціальної реклами, щоби привернути увагу людей до ситуації на дорогах. На конкурс подалися кілька агенцій, тож у результаті ми маємо ці гідні захоплення ролики, – прокоментував державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко. – Сьогодні соціальна реклама – один із найефективніших інструментів комунікації між людьми. Звичайно, роками відеоролики, присвячені суспільним проблемам в Україні, були не на надто високому рівні, але зараз ми виробили важливу державницьку позицію щодо створення соціального контенту – і за допомогою таких відео пропагуватимемо важливі цінності для суспільства”.
За словами Артема Біденка, соціальна реклама має бути сильною, потужною, та й просто неймовірною – лише тоді вона виділяється в потоці комерційної реклами, привертає увагу і виконує свою роль, доносячи важливу інформацію.
“Сюжети, які ми зараз показали на UATV, передадуть на телебачення і в кінотеатри, вони отримають максимальне поширення, – продовжує Артем Біденко. – Після представлення цього відео ми оголосимо новий конкурс – із безпеки пішоходів на дорозі”.