Гройсман розповів про “класику” медобслуговування, якої треба позбутися

Гройсман розповів про “класику” медобслуговування, якої треба позбутися

Укрінформ
Пацієнт має комфортно почуватися в лікарні, і без зайвих перешкод і бюрократії спілкуватися зі своїм спеціалістом.

На цьому наголосив Прем'єр-міністр Володимир Гройсман у Facebook, пояснюючи як зміниться сервіс надання послуг у медзакладах.

За його словами, непривітні співробітниці у віконці реєстратури, завжди зайнята лінія телефону та черга на запис до лікаря - довгі роки було "класикою" медичного обслуговування в Україні.

"Тепер наша медицина стає більш людяною. Окрім фундаментальних змін, про які я вже не раз писав, ми змінюємо сервіс. Пацієнт має комфортно почуватися в лікарні, без зайвих перепон та бюрократії спілкуватися зі своїм спеціалістом" - наголосив Гройсман.

Він пояснив, як зміниться сервіс надання послуг на первинній ланці медицини. 

Читайте також: Гройсман привітав працівників заповідників із професійним святом

"Запис до лікаря за телефоном та онлайн. Можливість прийти до лікаря у вихідні та свята. Відмова від віконця реєстратури, щоб спілкуватися з людьми віч-на-віч. Обов’язковий забір аналізів. Місце для дитячого візочка. Облаштування зони очікування", - перелічив привілеї нового обслуговування Прем'єр-міністр.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-