Гройсман відповідав на дзвінки в урядовому call-центрі

Гройсман відповідав на дзвінки в урядовому call-центрі

Фото, відео
Укрінформ
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман спробував себе в ролі оператора урядового call-центру.

Про це він написав у Twitter.

"Спробував себе в ролі оператора call-центру. Слухати людей і говорити з ними, пояснювати нашу політику і разом шукати шляхи вирішення проблем - одне з моїх завдань", - написав Гройсман.

Прем'єр-міністр також розмістив відео, на якому разом із міністром соцполітики Андрієм Ревою відповідав на дзвінки в Урядовому call-центрі.

Володимир Гройсман відвідав державну установу "Урядовий контактний центр" / Фото: Владислав Мусієнко, Укрінформ

Читайте також: Опалювальний сезон починає місцева влада, а не уряд — Гройсман

Гройсман нагадав, що в урядовому call-центрі приймають дзвінки на короткий номер 15-45. З початку року сюди звернулися майже 1 млн українців. Найактуальнішими були запитання щодо початку опалювального сезону і надання субсидій.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-