Українцям сказали, як вимагати компенсації за відключення електрики
"Сьогодні хочу написати про дії споживачів у випадках, коли не надана компенсація за недотримання стандартів якості. Найперше, у разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою", - написала Кривенко.
За її словами, якщо компанія все ж необґрунтовано відмовлятиме у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та територіальних органів комісії.
"НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів) зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі та накладає на компанію штраф" - додала Кривенко.
Водночас, вона нагадала, у яких випадках компенсація не надається.
"У разі доведених компанією форс-мажорних обставин, доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії, у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні, відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації", - розповіла голова НКРЕКП.
Як повідомляв Укрінформ, раніше Кривенко розповіла, що у разі відсутності електроенергії з вини компанії понад 24 години, кожен має право отримати компенсацію у розмірі 200 грн для побутових споживачів та 400-600 грн – для непобутових.