Укрінформ - у ТОП медіа, яким найбільше довіряють журналісти
Про це Укрінформу повідомили у компанії PointeR Agency, яка провела відповідне опитування.
Опитування серед журналістів для визначення ЗМІ, яким вони довіряють найбільше, також включало питання щодо джерел отримання інформації та каналів комунікації зі спікерами.
Так, запитання «Які інформаційні ресурси в Україні заслуговують на найбільшу довіру» було поставлено у двох варіантах.
У питанні без підказок лідером стала «Українська правда». Її назвали 41% опитаних. Друге і третє місце поділили «ЛІГА» і «Новое Время» з результатом у 29% голосів. За ними йдуть «Інтерфакс» (21%) та Укрінформ (16%).
В опитуванні 2020 року лідери були тими самим. Тоді «Українська правда» мала 37%, «Новое время» – 34%, «ЛІГА» – 31%, «Радіо Свобода» – 17%, «Інтерфакс» – 16%.
Схожі результати були отримані при виборі із запропонованих варіантів. На першому місці так само опинилась «Українська правда» (64% голосів), далі йдуть «Інтерфакс» і «Новое Время» (по 52%), за ними – «Економічна правда» (50%) та «ЛІГА» (48%).
У минулорічному опитуванні на першому місці був сайт «ВВС Україна» з 68% голосів, за ним йшло «Радіо Свобода» (61%).
«Українська правда», «Новое Время»та «ЛІГА» отримали по 56%.
Переважна більшість опитаних журналістів (83%) читають іноземні ЗМІ. Найбільш популярними є Reuters, Bloomberg і BBC, що отримали 19%, 17% та 15% відповідно.
Опитування також показало, що для створення власних матеріалів журналісти найчастіше використовують Фейсбук (88%), власні джерела (79%), відкриту інформацію з офіційних джерел (76%), Телеграм-канали та іноземні новинні сайти (по 69%).
ля отримання коментарів журналісти переважно користуються власними зв’язками або допомогою колег (91%), пишуть потенційним спікерам через Фейсбук (88%) або звертаються до PR-агентств (33%).
Найбільш цікавими для респондентів є теми економіки (59%), науки та ІТ (45%), бізнесу (43%), політики (38%) та міжнародні новини (36%).
При цьому теми, над якими журналісти переважно працюють –це економіка (67%), бізнес (43%), політика (41%), місцеві та міжнародні новини (по 24%).
Серед тем, які, на думку опитаних, недостатньо розкриті у сучасному українському медіаполі, найчастіше виділяють наукові, міжнародні та економічні.
Також самі журналісти зізнаються, що хотілося б читати більше глибоких аналітичних матеріалів та перекладених з іноземних мов статей.
«Дане дослідження ми проводимо другий рік поспіль. Нам важливо тримати руку на пульсі та розуміти, кому довіряють ті, хто формує суспільну думку в нашій країні», – повідомила СЕО PointeR Agency Оксана Куліш.
Опитування проводилось влітку 2021 року в анонімному форматі шляхом анкетування журналістів із різних регіонів і типів ЗМІ. У ньому взяли участь 117 журналістів.
Комунікаційне агентство PointeR Agency працює на ринку маркетингових послуг із 2012 року.
Згідно з останнім галузевим дослідженням видавництва "Економіка", PointeR Agency входить у ТОП-10 PR агенцій України. Загальний портфель компанії складає 70+ клієнтів.
Ключові спеціалізації компанії: просування послуг у сегменті В2В, складних продуктів у B2C, побудова комунікацій "з нуля".
Основні продукти: репутаційний аудит та комунікаційна стратегія, антикризові комунікації, робота зі ЗМІ та лідерами думок, PR у соцмережах.