Київстар знову визнали одним з кращих роботодавців України

Київстар знову визнали одним з кращих роботодавців України

Дослідження
Укрінформ
Національний телеком-оператор «Київстар» визнаний цього року одним з кращих роботодавців України.

Такі дані були отримані в результаті традиційного дослідження delo.ua і опубліковані в журналі «ТОП-100. Рейтинги найбільших», повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.

«У 2021 році рейтинг HR-менеджерів очолила Оксана Олійник – директорка із персоналу та розвитку організації Київстар. А телеком-оператор посів друге місце серед кращих роботодавців України», - йдеться у повідомленні.

За даними компанії, рейтинг формувався на основі аналізу політики розвитку різноманітності та інклюзивності компаній, рівня оплати праці, лояльності працівників, системи кар'єрного зростання та підходів до розвитку персоналу, а також загальної ціннісної пропозиції на ринку праці. Учасників оцінювали експертне журі (60%) та редакційна колегія (40%). До рейтингу увійшли міжнародні компанії, які спеціалізуються на пошуку та оцінці топменеджер і консалтингові компанії, що працюють у сфері управління людськими ресурсами. Цього року в рейтингу взяли участь 200 компаній-роботодавців та стільки ж HRD.

«Нам довелося швидко адаптуватися до умов коронакризи, однак Київстар як роботодавець гідно прийняв виклик. За короткий час нам вдалося трансформувати HR-команду для впровадження інновацій, автоматизації бізнес-процесів, і, як наслідок, впровадження нової моделі роботи», – розповіла директорка із персоналу та розвитку організації Київстар Оксана Олійник.

За її словами, для Київстар як для відповідального роботодавця пріоритетом є турбота про команду, захист від COVID-19, підтримка фізичного та ментального здоров'я співробітників, навчання та розвиток, а також підтримка командного духу, що особливо важливо в умовах віддаленої роботи.

За інформацією пресслужби, нова гібридна модель роботи в Київстар розроблена на основі запитів працівників і тенденцій ринку праці. Компанія регулярно проводить опитування співробітників, метою яких є визначення їх потреб. Крім цього, Київстар спрямовує чимало зусиль на боротьбу з COVID-19. Йдеться, зокрема, про страхування працівників, можливість застрахувати родичів за корпоративним договором, організація вакцинації в офісах (станом на жовтень 1940 осіб вакциновані, з яких 1851 співробітник вже отримав 2 дози вакцини), підтримка працівників та членів їх сімей, які захворіли, профілактичні заходи щодо запобігання поширенню хвороби.

Телеком-оператор розробив також комплексну програму забезпечення добробуту співробітників – проєкт «Крутософія». Програма охоплює такі сфери, як фізичне та психічне здоров'я співробітників, баланс між особистим життям і роботою, сім'я, дозвілля та хобі, стосунки в колективі та фінансова обізнаність.

Читайте також: Київстар очолив рейтинг платників податків серед підприємств зв’язку

Як повідомляв Укрінформ, з 2019 року Київстар реалізує проєкт Returnship, метою якого є привернення уваги до питання вікової дискримінації роботодавців щодо кандидатів на роботу. Returnship – це програма стажування для досвідчених фахівців, які через тривалу перерву в стажі не можуть повернутися до кар'єри або відчувають труднощі зі зміною напрямку роботи. У 2021 році програма розширилася, крім 4-місячного стажування, компанія проводить 3-тижневе навчання з «повернення до професії».

Фото: Київстар

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-