У школах починає діяти порядок організації інклюзивного навчання
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на постанову уряду від 15 вересня 2021 р. № 957.
Порядок визначає організаційні засади інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами за інституційною (очною (денною) формою здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти.
Створення умов для здобуття освіти учнями з особливими освітніми потребами забезпечують органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти шляхом належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного, методичного забезпечення закладів освіти; підвезення учнів до закладів освіти і у зворотному напрямку; забезпечення доступності території закладів освіти, будівель, споруд та приміщень для учнів; забезпечення необхідними допоміжними засобами для навчання тощо.
Для організації інклюзивного навчання учня складається його індивідуальну програму розвитку, встановлюються правила надання підтримки учням з особливими освітніми потребами за п’ятьма рівнями підтримки.
Учням відповідно до рівня підтримки та індивідуальної програми розвитку надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомога) у вигляді занять.
Дія цього Порядку не поширюється на спеціальні класи закладів загальної середньої освіти, спеціальні школи та навчально-реабілітаційні центри.