Куди звертатися жертвам домашнього насильства - роз'яснення Нацполіції
Як передає Укрінформ, про це пресслужба відомства повідомляє у Фейсбуці.
«Якщо говорити з незнайомими людьми про особисте страшно, розкажи про ситуацію комусь близькому. Другу, родичу чи просто тому, кому довіряєш. Постарайся тримати контакт із цією людиною, щоб вона/він знали, де ти знаходишся і чи все у тебе гаразд. Та коли буде готовність або критична необхідність, будь ласка, звернися до служб підтримки!», - йдеться у повідомленні.
Зокрема, можна звернутися безпосередньо до поліції на телефон 102. За особистим звернення чи направленням поліції можна знайти тимчасовий цілодобовий прихисток у кімнаті кризового реагування.
У критичних випадках постраждалі від насильства можуть звернутися до мобільних бригад. Шелтер чи притулок нададуть засекречене місце для тимчасового проживання, а в кабінеті медико-соціологічної допомоги можна отримати безкоштовну та конфіденційну медичну допомогу.
За номером 2345 працює спеціалізована лінія консультацій для чоловіків. «Гарячі лінії» соціально-психологічної підтримки працюють за номерами 15-47 та 116 123. Лінія безоплатної правової допомоги - 0 800 213 103.
Як повідомлялося, Міністерство соціальної політики створило новий інструмент протидії домашньому насильству – дашборд «гарячих ліній» спеціалізованих центрів надання допомоги. На інформаційній панелі зібрані контакти наявних «гарячих ліній» спеціалізованих центрів та служб у регіонах і територіальних громадах, які надають послуги постраждалим від домашнього насильства.